Regn regn regn

 
Blir det regn imorgon eftermiddag så får ni @PanPan & @Nam Falang gå till Max Muay Thai Stadium och kolla in min kompis försvara sitt bälte i 62 kg klassen. Han heter Harnfah och boxas ca: kl 18,20.
 
Blir det regn imorgon eftermiddag så får ni @PanPan & @Nam Falang gå till Max Muay Thai Stadium och kolla in min kompis försvara sitt bälte i 62 kg klassen. Han heter Harnfah och boxas ca: kl 18,20.
Aldrig och jag säger aldrig igen att jag sätter min fot där.
Gick dit med en Svensk polare för att jag lovat men 1000 baht för farang, spela ingen roll vilken tillhörighet du har till landet, gratis för Thai och Kinespriset vägra dom svara på.
 
Aldrig och jag säger aldrig igen att jag sätter min fot där.
Gick dit med en Svensk polare för att jag lovat men 1000 baht för farang, spela ingen roll vilken tillhörighet du har till landet, gratis för Thai och Kinespriset vägra dom svara på.
Ja det är så jävla fult, så man blir vansinnig. Så jag förstår dig, synd att jag inte är där, då hade vi gått in med honom, fått ringsideplatser och blivit behandlade som vi förtjänar. Gratis.
 
Ja regnet upphörde givetvis när vi åkte.
Men måste säga att här på Bali är världens bästa väder, man varken svettas eller fryser oavsett tidpunkt på dygnet, brukar va så här i Thailand nån vecka/år i Dec eller Jan.
Men förutom det så vinner Thailand i längden. Hyrde en bil häromdan så har gjort lite utflykter, sicken jvla trafik, typ mitt i Bkk, smala men iofs fina vägar å moppar moppar överallt, har aldrig sett så många moppar på samma gång förut å dom kör om trots att det eg inte finns plats, bara tuta å köra som gäller här. Stränderna är bättre än jag trodde, inte sett nåt skräp än men iofs inte varit på Kuta stranden ännu, vi åker dit om ett par dagar. I Nusa Dua va det fint iaf.

IMG_20190711_132805.jpg
 
På tal om regn regn regn, så kom det lagom efter en fin vecka, kolsvart på himlen åska å regn på väg:mad:typiskt när det är fredag:(
Får väl fortsätta renovera övervåningen, för än så länge regnar det inte in;)
 
På tal om regn regn regn, så kom det lagom efter en fin vecka, kolsvart på himlen åska å regn på väg:mad:typiskt när det är fredag:(
Får väl fortsätta renovera övervåningen, för än så länge regnar det inte in;)
Jag gick med spackelspade igår och renovera, laminat med lim är inte 100% med den här luftfuktigheten.
Nu körde jag spackel, spackelspade och trasa och ser ut som nytt igen.
 
Har ju även tatt bort siliconen och kört sicaflex på rätt mycket, då siliconen torkar ut rätt snabbt där den är utsatt i den här solen medan sicaflexen verkar hålla sig mycke bättre.
 
Du kommer aldrig få byggt någon altan om du sitter på stålarna ;) bara ta tag i det å släpp sargen:)
Lätt att säga när man sitter i Sverige med ett socialt skyddsnät.
Här får man hålla igen lite, kan bli allvarlig sjukdom i familjen, arbetslöshet, skolkostnader, pensionsparande.
Inte bara att slänga iväg stålar här måste man planera i förhand för större oförutsedda utgifter, samt kommande.
Vi får betala själva för allt det om vi skall ha kvalitet och pengar att leva för.
Sitta med tomt konto och bara köpa när pengarna ramlar in går inte.
Utbyggnad kommer men så vi skall ha det går på ca. 600.000, småpengar för dig kanske men inget jag bara slänger ut, skall inte röras av sparkapitalet nu.
Det är inte tillfälle för det med den ekonomiska instabilitet i världen för tillfället.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
843
Anonym
A
W
Svar
0
Visningar
926
W
 
Tillbaka
Topp