Regn regn regn

 
Har du hört det går att köpa parasol ca 2000+ för en fin och köpa stola och bord

Och skippa 200k i en altan som kommer kanske att användas av dig par mån. av året.
Jag bara säger.
It's your money.!
Finns snygga solskydd presenningar på homepro, 3*2 m, jag satte ihop 2st och spände upp över uteplats och lika över poolen, funkar hur bra som helst.
 
Inget regn idag heller.

15638570817382028316673610666943.jpg
 
Kom hem den 18 efter 30 dar i Bang sarey och det var nog bara en dag det kom en skvätt,
Inte bra för gräsmattan.
Konstigt för när man tittade på deras väderlek i tv så var det regnprognos varje dag i stort sett.
 
Har regnat varenda dag sen vi kom tillbaka, precis som innan vi åkte.
Tror att ni bara jiddrar om att det varit sol i Thailand
Regnet kom väl som jag skrev innan att det skulle komma när du kommer till Thailand 5555.
Har vart kanonväder här nu sista dagarna, inget överdrivet regnande utan lagom för trädgårn.
 
Det är ju bra, sist fick jag hålla på och vattna gräsmattan för det kom så lite regn.
Regna bara när vi var på Koh Chang typ.
 
Det är ju bra, sist fick jag hålla på och vattna gräsmattan för det kom så lite regn.
Regna bara när vi var på Koh Chang typ.
Bra och bra.. Kollade väderprognosen för "min" by. Över 200 mm på 6 timmar väntas det.. Gärna 200 mm på längre tidsspann..

 
Bra och bra.. Kollade väderprognosen för "min" by. Över 200 mm på 6 timmar väntas det.. Gärna 200 mm på längre tidsspann..

Så torrt i markena, 200mm på 6 timmar är ju inget märkvärdigt att höja på ögonbrynen åt, kommer rinna ut i alla torra vattendrag.
Uppe i frugans by var vattenreserven jämter risfälten uttorkad det hade hon aldrig sett förr.
 
Nä här finns knappt någon utrustning för underhåll så svårt att komma på vad jag skall ge dom för jobb på morgonen, båten tömdes i Mongstad.
Men imorrn skall dom få köra högtryck och vaska av båten med färskvann.
Självfallet inte, skämtade bara. Varför skall man underhålla ett fartyg som skall skrotas, totalt meningslöst. Men det måste vara tråkigt för samtliga ombord att ligga så länge, hoppas att ert färskvatten räcker.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
838
Anonym
A
W
Svar
0
Visningar
921
W
 
Tillbaka
Topp