A
Anonym
Gäst
Såna här småttingar rensar, panerar, steker hon och lägger in.
Tar med en burk upp.
Visa bilaga 24199
Tar med en burk upp.
Visa bilaga 24199
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Rolf " sa:Nu är man lycklig ägare till 3 hus. Har varit där med ett köksbord och stolar. Kollat lite på spispannan hur den funkar. Kul med ett tomt hus alla skavanker syns och man upptäcker vad man måste åtgärda, måla tapetsera sen bygger vi nog ett nytt kök tror jag, inget fel på det som är men inte vår stil.
Det var lite för fuktigt i jordkällaren men det får vi fixa när vi kommer hem igen.
Blir lite rivande i garaget för att få plats med mina maskiner.
Sen det svåra var f@n jag ska bygga en bastu försökte med den nuvarande tvättstugan men stötte på ett visst motstånd. Nya planer måste till![]()
![]()
Kan man lugnt säga men det är kul, att planera ett nytt hem är ju skit kul om man är någotsånär inne på samma linje."Berralund " sa:Ja, har man inte jobb så fixar man det. Ni har allt mycket att stå i du och frugan!!![]()

Kommer snart, allt verkar va klart där nere och julmaten är best. med skinka prinskorv och senaps sill mm."Berralund " sa:Och du också din taskige typ. Överge oss bara här hemma i snö och kyla.
Men trots det - HA EN TREVLIG RESA - Väntar ivrigt på första rapporten från Ban Phe.![]()

Vi gör alla flugor på smällen"Kentbra " sa:Välkomna till Thailand, ska försöka komma förbi se hur ni har det, när vi ändå besöker Ragnela i Februari
Ja men det är ju min fru ser du inte det"legolas " sa:Men Roffe, tala om trollen.... Det var ju bra att du hörde av dig så vi vet att du är OK. Men du sista bilden, varför visar du aldrig din fru också på bilderna, alltid är det du ensam ....
God jul och en god fortsättning
legolas
ps. tack för komplimangen med transporten, det värmer i hjärtat.