Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Hoppas att lidandet har varit tillräckligt i LOS, varmt, svettigt och bara tanken på att behöva gå omkring i kortbyxor, t-shirt och flipp-flopps är jobbigt. ;D ;D
Hoppas att lidandet har varit tillräckligt i LOS, varmt, svettigt och bara tanken på att behöva gå omkring i kortbyxor, t-shirt och flipp-flopps är jobbigt. ;D ;D
Det var ett dåligt pluss i KANTEN för att befinna sig i sverige igen,
Jag åker snart ner jag....Underbart värre
Åker hellre Van i LOS och flyter runt jag i det underbara landet Thailand.
Det var ett dåligt pluss i KANTEN för att befinna sig i sverige igen,
Jag åker snart ner jag....Underbart värre
Åker hellre Van i LOS och flyter runt jag i det underbara landet Thailand.
Ja ja moppe då Blev inte mycket fotat men det kommer. Är lite körigt nu med planering och nya kontakter med mäklare här hemma.
Måste ev. tidigarelägga en ev. försäljning av vår kåk.
Fan så läste jag om en ev. dvalvering av batten, då blev det svårt
Nu skall vi väl inte tro det värsta, Roffe. Men det är ju naturligtvis mycket som måste vägas in när det slutgiltiga beslutet skall tas. Vill man verkligen flytta, vad händer när Kungen går bort, världsekonomin mm mm. Men du och din hustru kan säkert ta ett klokt och förnuftigt beslut. Lycka till!!
Ja ja moppe då Blev inte mycket fotat men det kommer. Är lite körigt nu med planering och nya kontakter med mäklare här hemma.
Måste ev. tidigarelägga en ev. försäljning av vår kåk.
Fan så läste jag om en ev. dvalvering av batten, då blev det svårt
Du missförstår Rolf lite grand Kjell.t. Svårigheten består i att hans planer kanske måste ändras p.gr.a. av en evenutell devalvering.... Han ville ju tidigarelägga försäljningen av kåken. men nu när han nosat på en ev. devalvering så spelar ju den grejken in och han kanske vill vänta för att kunna dra nytta av det mervärdet... OK?
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.