Sälja begagnat.

• Trådstartare Trådstartare anonymous
  • Start datum Start datum

Enzymer finns i maskindiskmedel. Men inte i vanligt diskmedel. Det samma gäller allt tvättmedel i Thailand de saknas enzymer. Men på homepro finns att köpa ett utmärkt tvättmedel för att få bort de gula proteinet i exempel kuddar och andra sängkläder.

Nu diskar jag inte i "tvättmaskinen", men även den tar in kallvatten som värms upp successivt under gång.

Nu tycker vi att det är bekvämt med diskmaskin, då vare sig jag eller hustrun gillar att diska för hand.
Hur många i familjen, bara du och din fru i såfall latgubbe

Första lasset med saker som inte används som jag kör till auktion imorrn.
Köper ingen åker det i bingen.

20230906_195130.jpg

20230906_195139.jpg

Ta det till byn och skänk bort.
Skall inte till byn den ligger trots allt 8 timmar bort med bil och vad skall dom med barnvagn till på grusvägar, och bilbarnstol hade dom väl bara skrattat åt, luftrenare i otäta hus samt en barncykel, och en säkerhetsgrind för bäbisar och en eldriven oljefritös......
Ingentig av intresse för dom på det flaket.
Bara saker vi inte använder längre som står och skrotar och inget av det hade blivit använt i byn heller, dom tog med sig ett lass sist och inget av det var av intresse.
Större chans att barnfamiljer här nere köper, såldes lätt när jag körde småbarnssaker dit en annan gång.

Vart på auktion och lämnat av saker, bilbarnstolen var ingen ide sa dom och visade en hög dom hade liggandes.
Innan pandemin var förra bilbarnstolen lättsåld men under pandemin var det svårsålt med barnsaker enligt auktionsgubben, trodde det kommit igen med alla ryska barnfamiljer som dykt upp.

Nu iaf så håller jag på och bygger en gaming dator av delar jag har liggandes och skall testa sälja.
Går det bra har jag dem dyraste delarna för 20st till ;)

Man har ju mycket liggandes som inte används, lika bra att sälja.
Utesoffan skall jag med sälja, köpa någon annan gillar inte den, vill ha sådan jag hade förr.

20230907_121454.jpg

Vart på auktion och lämnat av saker, bilbarnstolen var ingen ide sa dom och visade en hög dom hade liggandes.
Innan pandemin var förra bilbarnstolen lättsåld men under pandemin var det svårsålt med barnsaker enligt auktionsgubben, trodde det kommit igen med alla ryska barnfamiljer som dykt upp.

Nu iaf så håller jag på och bygger en gaming dator av delar jag har liggandes och skall testa sälja.
Går det bra har jag dem dyraste delarna för 20st till ;)

Man har ju mycket liggandes som inte används, lika bra att sälja.
Utesoffan skall jag med sälja, köpa någon annan gillar inte den, vill ha sådan jag hade förr.

20230907_121454.jpg
Var det samma auktionsgubbe eller en ny?

Var det samma auktionsgubbe eller en ny?
Idag åkte jag till Jomtien för såg att auktion borta vid er butik var ju riven men verkar som flyttat när jag kollar på fb, för där är det nya inlägg men gamla adressen på hemsidan och google map.
Skall åka och se om jag hittar nya imorrn för Jomtien var långt att köra.

Vi snackar väl vad som ÄR Thaistyle? Inte om det är bra eller inte.

Just flak "reglerna" verkar väldigt oklara.

Jag sitter på flaket var och varannan dag i Thailand, i en bahtbuss.
Nä vi snackar inte om vad som är thai style. Jag skojade om att lasta thai style.

Att sitta på flaket är olagligt i Thailand. Om baht bussarna har undantag vet jag inte. Jag är ju lite high Chaparral anhängare och följer inte lagar slaviskt men du påstår ju att du gör det. Du har ju aldrig någonsin i ditt liv ens överskridit gällande hastighetsbegränsning.

Tillbaka
Topp