Samsung Dex

Micke.T

Forumveteran
Jag sprang på en dockstation till Samsung S8 som omvandlar telefonen till stationär dator.
Tycker detta verkar smidigt, då man kan koppla till tangentbord och mus trådlöst för att koppla upp sig mot tv eller datorskärm, för att sedan använda på samma sätt som en dator.

Någon som testat och har erfarenhet av denna dockstation Dex?

Well ... stationär dator, men med en nalles prestanda ... visst lite coolt men samma som med en Chromecast och USB eller bluetooth mus/tangentbord ...

Men så klart en kul måstepryl om man har en S8! Själv har man ju en äppelskrutt och en Motorola ... hahaha ...

Jag sprang på en dockstation till Samsung S8 som omvandlar telefonen till stationär dator.
Tycker detta verkar smidigt, då man kan koppla till tangentbord och mus trådlöst för att koppla upp sig mot tv eller datorskärm, för att sedan använda på samma sätt som en dator.

Någon som testat och har erfarenhet av denna dockstation Dex?

Well ... stationär dator, men med en nalles prestanda ... visst lite coolt men samma som med en Chromecast och USB eller bluetooth mus/tangentbord ...

Men så klart en kul måstepryl om man har en S8! Själv har man ju en äppelskrutt och en Motorola ... hahaha ...
Ja nu spelar jag ju inga tunga spel eller annat krävande presstandad mässigt ;)

Senast redigerad av en moderator:
Du har säkert rätt, men 850kr är värt att testa med vetskap att det förmodligen kommer en bättre version.

Kanske redan är på g då denna har ett år på nacken.
Dålig kameravinkel och avsaknad av högtalare är en dealbreaker för mig iaf, tycker inte att den verkar bra nog även om den var gratis. För mig då alltså.

Tillbaka
Topp