Nam Falang
Forumveteran
Precis vad jag tänkte. Allt skall blåsas upp nu förtiden. Allt skall diagnostiseras och överdrivas för att skapa rubriker mm.Ojdå. PTSD av det…….
Nu tycker jag inte direkt synd om henne längre.
Var ju en jävla dramaqueen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Precis vad jag tänkte. Allt skall blåsas upp nu förtiden. Allt skall diagnostiseras och överdrivas för att skapa rubriker mm.Ojdå. PTSD av det…….

HejOjdå. PTSD av det…….
Fick hon några pengar då???Tja en ryss hotade och viftade med öl sejdeln mot kompisen frus och hennes restaurang här om veckan. Ställer till en jävla liv för att komma undan med notan på 2300 baht. Hon vart rädd vilket väl var meningen så hon bad han gå, vilket han gjorde. Men sedan återvände han och bad om en taxi. Men då hade samlat mod till sig och bad han fara och flyga, så där ilsken som bara en Thaikärring kan bli. Hon fick en applåd av dom övriga gästerna.
Hon är bara ute efter pengar. En vanlig åkomma i Thailand.Hej
Den kvinnliga läkare som sparkades i ryggen av en Schweizisk man säger att hon nu lider av Post traumatisk stress, har sömnproblem och har anlitat en psykiatriker, hon oroar sig också över om hon ska få rättvisa eller ej.
THAI FEMALE DOCTOR KICKED BY “DAVID” SUFFERS FROM PTSD
By Khaosod English
April 2, 2024 2:57 pm
![]()
Dr. Tharndao Jandam, also known as Dr. Pai
https://www.khaosodenglish.com/news/2024/04/02/thai-female-doctor-kicked-by-david-suffers-from-ptsd/
Mvh isan lover
Hej
Ja det låter onekligen lite märkligt, men kanske handlar det mer om att hålla fallet aktuellt och att nå ut till pressen för att hålla fortsatt press på polisen ?
Mvh isan lover
Hon är bara ute efter pengar. En vanlig åkomma i Thai
Undrar om inte Soros kan ha ett finger med i spelet, drömläge att sprida sina globalist ideer om den vite mannenDet handlar om att utnyttja situationen, suga ut allt maximalt och det handlar om rampljus.
Att doktorn har klarat sig genom livet utan otaliga PTSD utlösande är ett under.
En bräcklig människa…. Eller bara pengagirig, hämdlysten och mediakåt
Undrar om inte Soros kan ha ett finger med i spelet, drömläge att sprida sina globalist ideer om den vite mannen
Kanske svenska Riksbanken åxå?Absolut har Soros och Bilderberggruppen ett finger med i spelet.
Judiska bankirer har planlagt detta under väldigt lång tid.
Kanske svenska Riksbanken åxå?
Kanske Helmut har rökt på lite?Fram till hotellet lär han inte kommit, ändrad färdriktning till polis-stationen...
detta med våld tycks ha blivit något av en copy-cat bland tyskar...om artikeln talar sanning.
Hetlevrad tysk varnad för att suga på cigaretter i bilen, klättra och strypa Phukets taxichaufför
Berättelse av Thairath Online
![]()
Kanske Helmut har rökt på lite?
Fram till hotellet lär han inte kommit, ändrad färdriktning till polis-stationen...
detta med våld tycks ha blivit något av en copy-cat bland tyskar...om artikeln talar sanning.
Hetlevrad tysk varnad för att suga på cigaretter i bilen, klättra och strypa Phukets taxichaufför
Berättelse av Thairath Online
![]()
Ordning och reda i paradiset.Det rensas rejält i Phuket nu.
![]()
Phuket task force files 400 cases against foreigners
PHUKET: At least 400 criminal cases have been filed against foreigners by the province’s new special task force set up to watch out for bad behaviour by visitors, according to Phuket governor Sophon Suwannarat.www.bangkokpost.com
Mycket skit i paradiset tydligen.....Ordning och reda i paradiset.![]()