Nu är vi där igen, du verkar också tappat minnet isåfall..Kanske tappat minnet då , det gör ofta dem med din ideologi . När det passar sig vill säga![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nu är vi där igen, du verkar också tappat minnet isåfall..Kanske tappat minnet då , det gör ofta dem med din ideologi . När det passar sig vill säga![]()
555 låt han hållas jag tror att han är rätt ok men som sagt vilseledd stackarn 555Nu är vi där igen, du verkar också tappat minnet isåfall..
Jo , nu var du snabbNu är vi där igen, du verkar också tappat minnet isåfall..
Politik från vänstern är ok i alla trådar , men fasen inte från nån som har "fel ideologi " men ni är ju inte så många längre , så bra om ni håller ihop555 låt han hållas jag tror att han är rätt ok men som sagt vilseledd stackarn 555
Jag kan även läsa inlägget du raderadeJo , nu var du snabb![]()
Då var det väl bra att jag raderade , så farligt var det väl inte , eller hurJag kan även läsa inlägget du raderade![]()
Det handlar inte om vänster och höger det handlar om hur man skriver.Politik från vänstern är ok i alla trådar , men fasen inte från nån som har "fel ideologi " men ni är ju inte så många längre , så bra om ni håller ihop55
Jo , jag har förstått att JAG inte skall bemöta dumheter med dumhet , men det gäller JokerDet handlar inte om vänster och höger det handlar om hur man skriver.
Man kan diskutera utan att behöva vara otrevlig mot andra.
Påstår du nu att IL någon gång har kallat dig för något nedlåtande?Jo , jag har förstått att JAG inte skall bemöta dumheter med dumhet , men det gäller Joker![]()
Ja, det skulle jag nog kunna leta rätt på , men sen beror det på vad man kallar nedlåtande , Men oftast svarar han ju inte alls när något inte faller honom i smaken , kanske är det bästa här ,, Smart dragPåstår du nu att IL någon gång har kallat dig för något nedlåtande?
Man kan nog bedöma att du inte tänkt till ordentligt om vad du skriver.. Gör om och gör rätt... Kommer du inte på felet själv så är det inte så mycket att göra åt...Skräpmedia ger sig inte:
”Kraftigt värmerekord under 2019. Förra året var det varmaste som någonsin har uppmätts i Europa – och det näst varmaste sett till hela jordens medeltemperatur." Skräpnyheten finns i Expressen och kommer från skräpredaktionen på TT.
Emellertid, SMHI har precis släppt kartan för 2019. Nu kan alla med egna ögon bedöma om media är trovärdiga eller ej.
![]()
Tur att du finns joker å kan informera oss med fakta 555Just nu i Rapport från bränderna i Australien ,hemska bränder ,ja det är för djäkligt , kostar enorma summor . Klimataktivisterna demonstrerar över att myndigheterna inte accepterar kopplingen till Klimatförändringarna . Som myndighetsperson så skulle jag i deras ställe även jag ställa mig tvivlande , Polisen har gripit 180 personer som nu misstänks för att orsakat en stor del av bränderna , Någon som tro att SVT nämner dessa arresteringar , Knappast , det vore ju en katastrof för aktivisterna , Locket på i "demokratiska oberoende Svensk nyhetsmedia "![]()
Det tror jag inte hjälper , ni och absolut du vännen är faktaresistent .. Finns nog ingen bot för det 555Tur att du finns joker å kan informera oss med fakta 555
555 du menar fake faktaresistent ja ja det stämmerDet tror jag inte hjälper , ni och absolut du vännen är faktaresistent .. Finns nog ingen bot för det 555![]()
![]()