Skuldfällan

Eller varför inte hans kompis PUT ins... lilla samling....
En sann kommunist... Lika för alla i samhället.... :xmas_smiley: Lika fin som Trumpen..
Är de inte för gooooa dessa 2 renhåriga ärliga människorna... Tar hand om alla och ingen svälter.
Alla har det lika bra i samhället... Trumpen och PUT in har så fin livs syn... Sköter om alla..
Man blir så tårögd av dessa snälla och omtänksamma personer.. :wai::wai::wai:

Eller varför inte hans kompis PUT ins... lilla samling....
En sann kommunist... Lika för alla i samhället.... :xmas_smiley: Lika fin som Trumpen..
Är de inte för gooooa dessa 2 renhåriga ärliga människorna... Tar hand om alla och ingen svälter.
Alla har det lika bra i samhället... Trumpen och PUT in har så fin livs syn... Sköter om alla..
Man blir så tårögd av dessa snälla och omtänksamma personer.. :wai::wai::wai:

Putin är väl fan inte kommunist, vad har du fått det ifrån?:D Första bilen där är ju en stridsvagn.

Pizzaracer Mercedes och BMW i all ära:D;)
Tacka vet jag en handgjord Bentley Continental GT kvalitet rakt igenom:):)

Bentley... En tidigare del av Rolls-Royce. Nu tydligen en WW. Så inte konstigt om bilen fått ett lyft sedan den var Engelsk. Bara märket som finns kvar. Annars är den nu en tysk bil... Precis som Mercedes... :)

Corvett inte heller dum!

https://www.digitaltrends.com/cars/2017-chevrolet-corvette-grand-sport-first-drive/

Alfa Romeo har jag ett gott öga till, gillar den bilen, var på väg att köpa en Giulietta!

http://moo-ootoblog.com/new-alfa-romeo-2015-models/
Alfa gillar jag också, haft en giulietta och alfetta. Problem men inte avåra att lösa. Hade en Lanzia improzzo ett tag, jag säger bara vilken bil. Italienare har själ i sina bilar kanske inte bästa teknik men vad apelar det för roll. En del gillar engelska bilar också. q

Alfa gillar jag också, haft en giulietta och alfetta. Problem men inte avåra att lösa. Hade en Lanzia improzzo ett tag, jag säger bara vilken bil. Italienare har själ i sina bilar kanske inte bästa teknik men vad apelar det för roll. En del gillar engelska bilar också. q

Hade du flugit med ett plan som hade mer själ än teknik? Jag hade en Alfa för en massa år sedan och sämre kvalitet har jag nog aldrig sett.

Ja lite grand ångrar jag mig att jag inte köpte den, köpte en Peugeot Cab istället, ja får väl se vad nästa blir.

Hade du flugit med ett plan som hade mer själ än teknik? Jag hade en Alfa för en massa år sedan och sämre kvalitet har jag nog aldrig sett.

Ja det där med bilar är ju högst personligt och hur upplevelsen varit med en bil, en tycker så och nästa tycker att samma märke är den bästa bilen de haft osv.

Beror ju på vad vi pratar om för år, pratar vi bilar 20-30 år sedan osv, så kan jag förstå men idag tror jag alla bilar är ungefär likvärdiga kvalitetsmässigt då alla tycks samarbeta med alla, ingen bil är knappt idag egen utan motorn görs av någon, chassi av en annan osv.

Alla märken har varit sämre jämfört med dagens bilar. Har haft ett antal olika från Fiat till MB. Den största rosthögen var en MB det var på slutet på 90 talet, för att inte tala om Amason och Volvo 944 rena skrothögar mmen rullar än idag när någon tar hand om dom.
Mina italienska bilar har varit lika bra som andra märken jag har haft.
Man måste ta hand om sin bil på rätt sätt så funkar den.
Dagens bilar är bra oavsett vad man väljer nästan :cool:

Dagens bilar ,får se hur de ser ut om ca 70 år då kan man uttala sig om man lever ,men det får nog inte vi uppleva förmodar jag och inte bilarna .o_O:)

Tillbaka
Topp