Suthep inte bättre än någon annan

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
"Jonas " sa:
Ingen som tjänar på det ???? Finns en som tjänar på det de ser du väl själv SUTHEP tjänar på det, du skriver ju själv att nu är Thaksin/Chalerms dagar räknade pga. detta, finns bara en som tjänar på såna dåd!

Bra klantigt av Thaksin/Chalerm isof, att spela demokraterna direkt i händerna.
Men jag tror nog inte någon tycker det är värt priset av bla 4 döda barn isof.

"borat " sa:
De som utför, det har mestadels varit regeringstrogna falanger på order av Chalerm/CMPO.

Saken är nog att ingen tjänar på ildåden, men diktaturliknande sk demokratiska regeringar har ju utför liknade ildåd på fler platser i världen det senat året, senast Ukraina, detta lär väl sluta på samma sätt än om hoppas inte mer blod än vad som flutit hitintills.
Ett gott omen är ju nu att kanske Chalerm är ur leken.
Fasen va du är insatt i vem som utför vad, du vet ju mer än polis och alla andra. Att du inte erbjuder dina tjänster till polisen, du blir nog rikligt belönad.

"bson " sa:
Fasen va du är insatt i vem som utför vad, du vet ju mer än polis och alla andra. Att du inte erbjuder dina tjänster till polisen, du blir nog rikligt belönad.

Man får väl lite på den media som finns tillgänglig?

Har du något annat tipps om hur veta vad som händer?

"borat " sa:
De som utför, det har mestadels varit regeringstrogna falanger på order av Chalerm/CMPO.

Saken är nog att ingen tjänar på ildåden, men diktaturliknande sk demokratiska regeringar har ju utför liknade ildåd på fler platser i världen det senat året, senast Ukraina, detta lär väl sluta på samma sätt än om hoppas inte mer blod än vad som flutit hitintills.
Ett gott omen är ju nu att kanske Chalerm är ur leken.
Du är väl underrättat ser ja,men tror nog det var en färgad analys.

Tror nog mer på de så kallade skydds änglarna, kallas även popcorn.
Men de har du väl missat. Eller är det detta som i det vardagliga talet kallas , för fägade glasögon.

"borat " sa:
Man får väl lite på den media som finns tillgänglig?

Så du baserar dina tvärsäkra uttalanden på det du läser/hör i media?

Du har inte fattat att beroende på vilken media man väljer så får man olika vinklar?

Men det som står i aftonbladet är ju alltid 100% sanning eller hur ;D ;D ;D

"bson " sa:
Så du baserar dina tvärsäkra uttalanden på det du läser/hör i media?

Du har inte fattat att beroende på vilken media man väljer så får man olika vinklar?

Men det som står i aftonbladet är ju alltid 100% sanning eller hur ;D ;D ;D

Nja, inte särkilt mycket AB, tycker du de rapporterar mycket där?
Gör de så så är det ju tämligen vinklat till Thaksins fördel tyvärr, vilket ger många en tokig uppfattning av läget.

Säger er repbusen nedan någonting, eller ger det en ide vem som kan ligga bakom våldsdåden.

4medj.jpg

+
[size=78%]
2wbzzba.png
[/size]

[/size]
[/size][size=78%]http://englishnews.thaipbs.or.th/navy-seal-chief-says-foreign-force-responsible-trat-attack/[/size]

Det är tråkigt att vissa medlemmar här verkar vilja dra in den thailändska konflikten hit. Själv lägger jag mig inte i det hela, man kan ha åsikter men man måste nog inse att thailändarna fullständigt struntar i vad vi faranger tycker och tänker.
I sakfrågan är det naturligtvis mycket tråkigt att människor dödas, man kan bara hoppas att alla inblandade besinnar sig och att freden får återvända till detta underbara land.

"Caesar " sa:
Det är tråkigt att vissa medlemmar här verkar vilja dra in den thailändska konflikten hit. Själv lägger jag mig inte i det hela, man kan ha åsikter men man måste nog inse att thailändarna fullständigt struntar i vad vi faranger tycker och tänker.
I sakfrågan är det naturligtvis mycket tråkigt att människor dödas, man kan bara hoppas att alla inblandade besinnar sig och att freden får återvända till detta underbara land.

Tja...det är väl helt ok att diskutera och iom det kanske det vinklas till din egen uppfattning, mer tragiskt är att vissa medlemmar här inte kan hålla sig ifrån att skriva okvädesord och gå till personliga angrepp pga olika uppfattningar, det är ta mig fan tragsikt!

;D Att intecdu blir Pm harci lol,da skulle det bli riktiga lol ;D ;DDessutom kan du da vara Pm ,Armechef ,samt polischef,da tanker jag pa din kompetens i alla amnen ..... ;D

"Phonta " sa:
;D Att intecdu blir Pm harci lol,da skulle det bli riktiga lol ;D ;DDessutom kan du da vara Pm ,Armechef ,samt polischef,da tanker jag pa din kompetens i alla amnen ..... ;D

Kan du översätta till svenska tack :)

"borat " sa:
Säger er repbusen nedan någonting, eller ger det en ide vem som kan ligga bakom våldsdåden.

"borat " sa:

"borat " sa:
Saken är nog att ingen tjänar på ildåden, men diktaturliknande sk demokratiska regeringar har ju utför liknade ildåd på fler platser i världen det senat året, senast Ukraina...

Borat, du har stavfel i princip varenda inlägg. Bara så du vet... 5555

Att stava fel är en sak , att tänka fel en helt annan sak , betänkt detta du Borat ........

"Phonta " sa:
Att stava fel är en sak , att tänka fel en helt annan sak , betänkt detta du Borat ........

Inget fel i att stava något fel, men att tänka är än så länge fritt, och mig veterligen så har inte du någon vetorätt över mitt tänkande i detta.
Förklara istället vad du menade med:
" ;D Att intecdu blir Pm harci lol,da skulle det bli riktiga lol ;D ;DDessutom kan du da vara Pm ,Armechef ,samt polischef,da tanker jag pa din kompetens i alla amnen ..... ;D "

Gissar att du skrev på telefon i all hast, blir lätt lite tokigt då :)

Borat, tror du verkligen att PM har gett order om att gå ut och skjuta barn??

Det kanske är du som gett order istället, för att få skylla på PM och så får du något att posta här på forumet...

Hur gammal är du egentligen??

"Caesar " sa:
Här var det återigen full fart i sandlådan ser jag. :o

Ja, man börjar fundera på om Borat verkligen menar alvar i det han skriver, så korkat kan det nog inte vara , då menar jag att sittande PM eller Chalerm skulle ge order om att bpmba allmänheten ,, löjeväckande påstående .. Finns ingen substans i dessa påståenden , tror han bara vill skapa otrivsel eller ilska , kanske spelar även han liksom andra tokstollar här i hästens liga .... ;D

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp