SV: Det är någon som "skvallrar" på mig

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

gunnarg

Forumveteran
"legolas " sa:
Ville inte GRUMMLA din söndagsmorgon mer, så jag väntade tills idag, måndag morgon med att svara dig!!!

jag vet naturligtvis inte att det är Justin Case som skvallrar och trycker på anmälningsknappen i tid och otid. Men jag KÄNNER PÅ MIG plus mitt 6:e sinne skriker ut att det är hon.... Hon har alltid varit avig och jag misstänker faktiskt starkt att hon är ditt egna "alter ego"... Stämmer det Bertil??

legolas
Det är väl bara kvinnor som har ett sjätte sinne. ;D ;D ;D

Hmm TS har alltså inte startat tråden, jag blir nu lätt förvirrad :-\

Kan någon vänlig själ förklara!

"borat " sa:
Hmm TS har alltså inte startat tråden, jag blir nu lätt förvirrad :-\

Kan någon vänlig själ förklara!

Ibland delar vi på inlägg när någon går OT (Off Topic) i en tråd som handlar om något helt annat. (Alternativet är att vi tar bort inlägget som är OT men det försöker vi undvika). Det är ett sätt att hålla ursprungstråden till ämnet.

"legolas " sa:
Ville inte GRUMMLA din söndagsmorgon mer, så jag väntade tills idag, måndag morgon med att svara dig!!!

jag vet naturligtvis inte att det är Justin Case som skvallrar och trycker på anmälningsknappen i tid och otid. Men jag KÄNNER PÅ MIG plus mitt 6:e sinne skriker ut att det är hon.... Hon har alltid varit avig och jag misstänker faktiskt starkt att hon är ditt egna "alter ego"... Stämmer det Bertil??

legolas

Misstänker att dina tankar går i rätt riktning här Lego...hmmmm :nod:
Finns många kon---ga människor på internätet....

"ling " sa:
Ibland delar vi på inlägg när någon går OT (Off Topic) i en tråd som handlar om något helt annat. (Alternativet är att vi tar bort inlägget som är OT men det försöker vi undvika). Det är ett sätt att hålla ursprungstråden till ämnet.

Ok, TS hade alltså skrivit det inledande inlägget i en annan tråd, men ni bröt ut det till en ny tråd....jag fattar!

Men, det kanske hade varit klokt att lagt till en förklaring/meddelande om det i det utbrutna inlägget.

ha ha ha ha

Att inte dom 3 musketörerna har lagt sig i
denna diskussion än är obegripligt!

men efter att jag skrivit här ,kommer
dom kasta sig på tangentbordet och ösa
ut sin galla.

Det finns många fullständigt ointresanta och onödiga trådar på detta forum. Denna är en av dem.

Vilka trådar är intressanta ? Detta beror på vad den personen är intresserad av. Jag själv skulle inte titta läsa något jag inte tycker är intresant,men det gör tydligen du ragnela,

JAG HAR INTE TRYCKT PÅ NÅGON KNAPP. MEN JAG ANNSER FORTFARANDE ATT LEGOLAS BETER SIG SOM EN SJÄLVUTNÄMD KUNG HÄR. MEN DET ÄR VAD JAG TYCKER SEN FÅR ANDRA TYCKA VAD DOM VILL. JAG FÖRSÖKER VARA ÄRLIG MEN SANNINGEN ÄR ILLA HÖRD IBLAND. OCH JUSTIN CASE KÄNNER JAG INTE.

Det är någon som "skvallrar" på mig

Jag visste att detta inlägg skulle komma, du kunde inte hålla dig.
Du har inte sökt för detta?
Du behöver hjälp.

"BERTIL " sa:
JAG HAR INTE TRYCKT PÅ NÅGON KNAPP. MEN JAG ANNSER FORTFARANDE ATT LEGOLAS BETER SIG SOM EN SJÄLVUTNÄMD KUNG HÄR. MEN DET ÄR VAD JAG TYCKER SEN FÅR ANDRA TYCKA VAD DOM VILL. JAG FÖRSÖKER VARA ÄRLIG MEN SANNINGEN ÄR ILLA HÖRD IBLAND. OCH JUSTIN CASE KÄNNER JAG INTE.
Han är väl lite av kung här och gör bort sig lika ofta som vår lille knug :):)
( Jippiii, nu fick jag trycka till den där valacken igen ):)

Ni gamla musiker borde ju veta vad det är för likhet med Elton John och en motorbåt?

Bägge har en Mercury i baken :)

Jag förstår mig inte på dom där fega personerna som ska trycka på nån djävla anmälalar knapp va öppna o raka o säg rakt ut i stället va det e ni tycker e fel ....Djävla kärringar....

"legolas " sa:
Caveman, gammal men himla bra.... tack

legolas

javisst, men för att jag inte skall behöva riskera nåt, så kanske du borde "beta" rejält först så du inte är "hungrig" vid danstillfället..!! ;D ;D ;D

legolas
Ja. Man får nog tänka sig att rasta tuppen innan kastraten får syn på den. Det blir sån himla avundsjuka hos dem som genom kirurgins hjälp fått förmågan borttagen, eller av ålder gjord obrukbar hehe. ( Nu kommer Berra att klaga på den låga nivå som nu uppträtt)

...men en snygg piruett gör han allt med foten :)

lego.jpg

vi kanske skulle införa detta på cm!!!

Ett kronvittnessystem införs,vilket innebär att den som vittnar mot en medlem på cm
erbjuds straffrabatt. :D :D

den som hotar vittnen och målsäganden för att påverka ,
ska alltid dömas till fängelsestraff ;) ;) ;) ;)

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp