Trist Jonas, har du berättat hur hon behandlat dig. Kanske något jag missat. Självklart behöver du inte berätta.
Om svärmor tycker hon behandlar dig illa och hon inte lyssnar till sin mor har det gått långt.
Jag minns en gång hemma i byn, min fru blev skitsur, utan anledning (tyckte jag), fast hon sa att jag bara bestämmer och är sur (jag uppfattade det inte så. Hon skrek massa saker till mig och skulle gå iväg. Svärmor tog tag i henne och skällde ut henne efter noter. Jag gick till dass, svärfar knackar på och säger Janne maa ... jag tänkte han vill väl gå på dass. Jag gick ut, han har gått och köpt två flaskor Chang sätter sig ner och pratar ... jag hajar inget. Då kommer min fru ut och säger förlåt och säger att hans dotter inte ska uppföra sig så. Hon lyssnar ju så det är bra. Efteråt säger hon, varfö litar mamma och pappa bara på dig ... sen vet jag inte om det är så me ändå ....
Hoppas det löser sig för dig, när du håller på och bygger inför framtiden.
En fråga pågår det hela tiden? Min fru har sina perioder typ en gång i månaderna om du förstår men dock inte varje månad som tur är och nu kommer de mer sällan och det är väl oftast då jag kanske uttryckt mig lite konstigt ...