A
Anonymius
Gäst
"legolas " sa:jag skriver inte för att "dissa" som ni ju brukar kalla det. Utan det är mer en reflektion ifrån min sida. Där jag med förundran ser den shoutbox på startsidan när man startar upp ChaiMai.
Månad efter månad passerar och det är ganska många som skriver något där. Jag trodde att det skulle vara någon typ av konversation där mellan människor, eller så ÄR detta konversation mellan människor. Det är väl upp till var och en att anse det antar jag.
I alla fall vad ser man alltifrån starten och fram till idag.
Jag kopierar in ett axplock här med namnen förstås borttagna. jag undrar, hur känns det att skriva, men aldrig få ett svar?????
Denna nya som kallar sig för "derPanzerHerring", det låter och ser ut som Hansui" hela tiden, tillfälligheter??? Idag kl. 03:58
Natti Berralund! Igår kl. 22:06
Gonatt med er! Igår kl. 22:01
Är allt bra? Igår kl. 20:28
Hej Byscha Igår kl. 20:27
go kväll glimten ! allt väl ? Igår kl. 19:58
go kväll matte Igår kl. 19:48
go kväll Igår kl. 19:37
God Kväll Alla Igår kl. 18:54
God eftermiddag!! Igår kl. 16:50
God eftermiddag alla Igår kl. 16:38
Dags för Lunchen ! Vi hörs. Igår kl. 11:41
go morron Igår kl. 07:09
God morgon alla! Igår kl. 06:26
Moody's has downgraded Japans futures. Det var inte dåligt. Nu smäller det snart. mvh från Asians numera finansiella center. Igår kl. 05:32
go afton mn de hände inte mycke idag heller om de inte varit för matsidan en stor elogche för den 2011-08-23, 22:58
God afton 2011-08-23, 20:37
Go kväll på er alla 2011-08-23, 20:35
God eftermiddag alla 2011-08-23, 16:57
Och såhär ser det ut dag efter dag efter dag efter månad efter månad!!! Hur fungerar vi människor egentligen????? Detta är en ärlig fråga, och skulle vara tacksam om någon kunde ge ett ärligt svar.....
![]()
![]()
![]()
Det speglar det vardagliga livet varken mer eller mindre, man sager hej, hej da, hur ar det, maste ga pa dass och sen lagger man inte nagon storre vikt vid det eller manniskor ;D, det ar detta som kallas kutym, nagot man gor for att det ingar i den kulturella utbildningen!
Mvh Peter