Snart dags att byta bilder på startsidan

 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
A

Anonym

Gäst
Nu är det snart dags att byta bilder på startsidan.
Har du någon bra bild som du skulle vilja ha med så skicka mig ett pm.

marianne :wai:
 
Hej! Jag har riktigt fina bilder :) vars ska man skicka , och hur? vad är pm?
 
hej!

om du vill skicka bilder kan du vända dig till mig via pm eller meddelande om du vill kalla det så.
När jag fått in del svar så går jag igenom vilka som kan passa.
när du skriver ett meddelande så finns det under rutan du skriver lite till vänster - fler alternativ. tryck där och då kan du bifoga bilder, men det måste ha ett visst mått och inte vara för stora för då funkar det inte.

ha re gött
marianne
 
jag hittar inte "fler alternativ" ska man förresten skicka till dig?
 
Har även jag försökt att sända bilder men det är tydligen för svårt
 
hej!!!

har du gått in på fler alternativ? där bifogar du din bild på samma sätt som hotmail. funkar det inte då så tror jag bilden är för stor och då får du förminska den.
det kan jag väldigt dåligt, ibland lyckas jag, ibland inte.
om det är så, kan du skriva ett pm till mig så får du min hotmail adress så ska jag fixa det via hjälp.


ha en bra helg

marianne
 
om du skickar en bild så skriv gärna en kommentar till bilden.
Du kan tex berätta var bilden är tagen eller om den tagits i samband men en speciell "happening".

ha re gött

marianne
 
men jag hittar inte "fler alternativ"
först går jag in på att skriva mail till dig, sedan?
 
Påväg till phang nga island med syrran för att paddla kanot i underbara Thailand
 
Att ta en tupplur mitt på dan i Thailand är vanligt, men när och vart spelar ingen roll! (Gratis glass till alla!)
 
Stannade och åt mat med några thai kompisar på rawai beach


(om texten inte är bra så kan ni ju göra om den lite) men tänk på att dom ska veta ja tagit kortet :)
 
Jättefina bilder Maria!!

Det finns säkert en massa fina bilder ute bland oss medlemmar som skulle göras sig jättebra som startbild.

Kommer inte "din" bild med just denna gång så kanske nästa. Meningen är att vi med jämna mellanrum ska byta bilder så att forumet hålls levande.

Så, kolla bland dina bilder om du har något som skulle kunna passa och skicka den hit.

ha re gött
marianne
 
är det någon mer som känner för att ha någon av sina bilder på första sidan på vårt forum.

Vi hoppas naturligtvis att det ska komma in många fina, häftiga, spektakulära, annorlunda, natursköna etc bilder.

Så känner du att detta stämmer in på någon av dina blider så hör av dig.

marianne
 
nu är det nog dags igen....

marianne


hör av dig om du har en bild
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
 

Liknande trådar

A
Svar
0
Visningar
1 K
Anonym
A
A
Svar
0
Visningar
1 K
A
A
Svar
2
Visningar
2 K
Anonym
A
 
Tillbaka
Topp