Svensker pensjonister römmer Thailand ,

Med tanke på hur Einar skriver här på forumet. Ofta överlägset och en aning besserwisseraktigt så kan man ju misstänka att dom flesta thailändare flyr så fort dom ser honom.

BTT
Nå sitter du på pojkrummet og funderer om Thaiandske venner , Vist du ser på alle bilderna jeg er på med Thai venner her på forumet , så har du mer venner en meg i Thailand , så vis det med bilde .

P1140371.jpg

Har du ingen Thaivener du ??? Dei baksnakker ikke slik som svenskene .

P1160337.jpg
Tja Eniar din etnologiska kunskaper
ger jag noll för oavsett ras eller vart du bott världen. DIna inlärningssvårigheter får vi skylla på din //morsa tillika med nån slag förlossning skada.
Helvete efter alla dessa år i Thailand du kan ju inte skilja en Thai kärring från en Burmesisk kvinnas ansiktesmålning. Fan skulle dom visa en Japansk kärring som varit på bukkake festival så skulle du ta det för en Thai kärring som ger reklam för norsk fløte.

Senast redigerad av en moderator:
Tja Eniar din etnologiska kunskaper
ger jag noll för oavsett ras eller vart du bott världen. DIna inlärningssvårigheter får vi skylla på din //morsa tillika med nån slag förlossning skada.
Helvete efter alla dessa år i Thailand du kan ju inte skilja en Thai kärring från en Burmesisk kvinnas ansiktesmålning. Fan skulle dom visa en Japansk kärring som varit på bukkake festival så skulle du ta det för en Thai kärring som ger reklam för norsk fløte.
Jeg har aldrig hatt problem med damer , og aldri betat for ei dama , samme hvor jeg er i verden . Og i Tidaholm hadde jeg ei dame i noen år som var 14 år yngre en meg Her bilde av svensker og meg på restaurant i Tidaholm .

IMG_2692.jpg

Med tanke på hur Einar skriver här på forumet. Ofta överlägset och en aning besserwisseraktigt så kan man ju misstänka att dom flesta thailändare flyr så fort dom ser honom.

BTT
Jeg slepp sjekka damer i en Bar ,som mange faranger gjor , Jeg prater til dei på gata , med dei ord jeg kan på Thai . Her frå ei gå gata i Krabi ,der dei som satt utanfor frisorsalongen og spiste Thai-mat . Dei inviterer meg på Thai-mat som jeg spiste . Og ho som står bak , er frisordama og snakker engelsk , så jeg forteller om meg ,og dei forteller om seg , Jeg inviterte henne på middag om kvelden ,når ho var ferdig på jobb .Her er tips hvor dere treffer Thai-damer , som arbeider og tjener sine eigne penger .

Thailand nov 2011 429.JPG

På kvelden kom frisor-dama til Hotellet , ho venta i reseptsjonen , for ellers prater heile staden om att frisordama går på hotellromet med farang .

Thailand nov 2011 357.JPG

Her er ho i frisorsalongen sin , og har jobbet ferdig for dagen , og vi skal ut og spise middag , Her ser dere hvorleis dere skal treffa damer i Thailand . Men mange farang må drikka mange Chang for dei kan snakka med ei dame ,

Thailand 4 196.JPG

Her er ho i frisorsalongen sin , og har jobbet ferdig for dagen , og vi skal ut og spise middag , Her ser dere hvorleis dere skal treffa damer i Thailand . Men mange farang må drikka mange Chang for dei kan snakka med ei dame ,

Thailand 4 196.JPG
Nå må dere svensker vise med bilde ,hvorleis dere treffer Thai-damerna i Thailand , Kom med bildebevis ,

Du är ju inte med på bild med frisörskan så det är ju inget bildbevis :thumbsdown: .
Visst träffar jag damer och pratar med dem utan att det är alkohol inblandat:thumbsup:

Bildbevis:)

1732943683200.jpeg

1732943725714.jpeg

Tillbaka
Topp