Svensker pensjonister römmer Thailand ,

Her samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk

Thailand nov 2011 417.JPG
He
Her samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk

Thailand nov 2011 417.JPG
Og her er jeg og frisordamen og spiser middag ,

Thailand 4 192.JPG

Jag har visserligen förstått att du har svårt för logiskt tänkande men hallå. Du är väl en svensk gubbe?
Vi har en svensk gubbe som har flytta inn i grannelaget , hans granner klager på han att han helser ikke ,når han går forbi med nesa i sky . Thai damerna smiler , helser og wai , Men han helser ikke når han er nokter . Hadde han fått 4 store Chang så hadde han helsa .

Vi har en svensk gubbe som har flytta inn i grannelaget , hans granner klager på han att han helser ikke ,når han går forbi med nesa i sky . Thai damerna smiler , helser og wai , Men han helser ikke når han er nokter . Hadde han fått 4 store Chang så hadde han helsa .
Ja det finns Norrmän som beter sig likadan i någon annan by. Eller påstår du att svenskar i allmänhet skulle vara stroppiga idioter som inte hälsar på sina grannar?

Det är ju du som gömmer dig. Varje onsdag träffas ett gäng faranger i Udon Thani och har även morgonfika ibland.
Med tanke på din sociala kompetens är det nog bäst att du gömmer dig i byn.
Vet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolk
Sen fika, lunch, surr vid ett stenbord inte min grej, Jag och min fru jobbar mycket tillsammans samma i Sverige

Vet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolk
Sen fika, lunch, surr vid ett stenbord inte min grej, Jag och min fru jobbar mycket tillsammans samma i Sverige
Bara av intresse. Du kan ju inte ett ord thai eller engelska (knappt svenska), hur gör du när du umgås med dessa thaifolk? Hur kommunicerar du? Eller är du tyst i en månad?

Tillbaka
Topp