HeHer samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk
Og her er jeg og frisordamen og spiser middag ,Her samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
HeHer samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk
Og her er jeg og frisordamen og spiser middag ,Her samme damerna der vi er på en danserestuang med levande farang musikk
Dom svenska gubbarna är bara avundsjuka dom har inga Thai vänner, Nu ska jag se när svenska flickorHe
Og her er jeg og frisordamen og spiser middag ,
Du fattar att ”dom svenska gubbarna” inbegriper dig själv va?Dom svenska gubbarna är bara avundsjuka dom har inga Thai vänner, Nu ska jag se när svenska flickor
vinner över Norska i skidåkning
Skrivit förut umgås bara med Thai när vi är där, falangerna har supit ihjäl sej eller gömmer sej bakom en murDu fattar att ”dom svenska gubbarna” inbegriper dig själv va?
Och ändå skriver du att du är avundsjuk för att du inte har några thaivänner. Märkligt.Skrivit förut umgås bara med Thai när vi är där, falangerna har supit ihjäl sej eller gömmer sej bakom en mur
Inte ens Thai folket ser dom
När har jag skrivit det nu svamlar du mer än vanligt ,det är lite tidigt för lao ka tycker jag men du måsteOch ändå skriver du att du är avundsjuk för att du inte har några thaivänner. Märkligt.
Du är ju inte med på bild med frisörskan så det är ju inget bildbevis .
Visst träffar jag damer och pratar med dem utan att det är alkohol inblandat
Bildbevis
När har jag skrivit det nu svamlar du mer än vanligt ,det är lite tidigt för lao ka tycker jag men du måste
gjort en djup dykning i flaskan
Dom svenska gubbarna är bara avundsjuka dom har inga Thai vänner
Vi har en svensk gubbe som har flytta inn i grannelaget , hans granner klager på han att han helser ikke ,når han går forbi med nesa i sky . Thai damerna smiler , helser og wai , Men han helser ikke når han er nokter . Hadde han fått 4 store Chang så hadde han helsa .Jag har visserligen förstått att du har svårt för logiskt tänkande men hallå. Du är väl en svensk gubbe?
Ja men det spelar ju ingen roll. jag har träffat damer längre än så utan att alkohol varit blandat.Det er 30 år mellom dei bildene av deg .
Nej, ser du någon alkohol.Nja på nedre bilden misstänker jag att det en del alkohol inblandat.
BTT
Ja det finns Norrmän som beter sig likadan i någon annan by. Eller påstår du att svenskar i allmänhet skulle vara stroppiga idioter som inte hälsar på sina grannar?Vi har en svensk gubbe som har flytta inn i grannelaget , hans granner klager på han att han helser ikke ,når han går forbi med nesa i sky . Thai damerna smiler , helser og wai , Men han helser ikke når han er nokter . Hadde han fått 4 store Chang så hadde han helsa .
Det är ju du som gömmer dig. Varje onsdag träffas ett gäng faranger i Udon Thani och har även morgonfika ibland.Skrivit förut umgås bara med Thai när vi är där, falangerna har supit ihjäl sej eller gömmer sej bakom en mur
Inte ens Thai folket ser dom
Vet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolkDet är ju du som gömmer dig. Varje onsdag träffas ett gäng faranger i Udon Thani och har även morgonfika ibland.
Med tanke på din sociala kompetens är det nog bäst att du gömmer dig i byn.
Du får inte jobba i ThailandVet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolk
Sen fika, lunch, surr vid ett stenbord inte min grej, Jag och min fru jobbar mycket tillsammans samma i Sverige
Bara av intresse. Du kan ju inte ett ord thai eller engelska (knappt svenska), hur gör du när du umgås med dessa thaifolk? Hur kommunicerar du? Eller är du tyst i en månad?Vet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolk
Sen fika, lunch, surr vid ett stenbord inte min grej, Jag och min fru jobbar mycket tillsammans samma i Sverige
När jag skrev inlägget väntade jag på ett sånt svar, men rätt av dej men jag får hjälpa min fru på tomtenDu får inte jobba i Thailand
Som svensk gubbe är han nog mest avundsjuk för att han inte har några thaivänner.Bara av intresse. Du kan ju inte ett ord thai eller engelska (knappt svenska), hur gör du när du umgås med dessa thaifolk? Hur kommunicerar du? Eller är du tyst i en månad?
Til å gå ut på en restaurang med dame-selskap , det er trivligere det en å sitte å leina og spise . Bilde er 12 år gammelt , mine forste turer til Thailand .He
Og her er jeg og frisordamen og spiser middag ,
Nej har för mig du skrev, du söp en del uppe E- san sedan var det nåt med en k.kmätar tävling med E-san böderna ?Vet om det men vi är bara 1 mån och har mycke att göra hemma så jag prioriterar det, Umgås och jobbar med thaifolk