Svensker pensjonister römmer Thailand ,

Du Einar det enda roliga jag hade när jag bodde i Thailand det var att sitta och supa i barerna. Tyvärr kan jag inte det längre på grund av hjärtproblem.
Att bo och leva i landet i övrigt kan jag vara utan.

BTT

Men du sitter ändå på pojkrummet och sparar.
Du bor ensam och varken Selma eller Berit finns annat än i din fantasi.

Hade du varit smart så hade du kunnat önska dig något i present. Du har väl fyllt år här om dagarna

I Norge skriver dei mye om overvekt , Men i folge norske leger er mange Thai-damer underærnært , vist en norsk dame er så tynn som dei Thai damerna . Mange Svenske og Norske damer får store komplekser vist dei er for tynn , med ingen hofter eller bryst , Frå gammelt av sa dei att en kvinne skal ha former som en fiolin , med breid over baken , Men tidene forandrer seg ,
Tycker du skulle valt en Somalisk fru , De har arslen som en elefant. Skulle kanske passat dig

Jag klagar inte trots svår hjärtsvikt.

Man får göra det bästa av den tid man får.

BTT
Hoppas du mår bättre snart, fysiskt. Du är ju som du är, inklusive Berit och alla andra... Jag är väl en av ytterst få som vet vem du är, ja som du vet, men du...
Oavsett hur mycket skrönor och annat du gett oss genom åren menar jag verkligen detta. Krya på dig, BTT, och tagga ner lite när det känns som för mycket!

Tillbaka
Topp