Det sto norske damer , jeg er ikke dame ,eller l*dyboy.Tillhör du de 51 procenten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det sto norske damer , jeg er ikke dame ,eller l*dyboy.Tillhör du de 51 procenten?
I Norge skriver dei mye om overvekt , Men i folge norske leger er mange Thai-damer underærnært , vist en norsk dame er så tynn som dei Thai damerna . Mange Svenske og Norske damer får store komplekser vist dei er for tynn , med ingen hofter eller bryst , Frå gammelt av sa dei att en kvinne skal ha former som en fiolin , med breid over baken , Men tidene forandrer seg ,Det er skrevet mye om singelliv og overvekt i Norge . Skal du ha ei norsk dame som er singel så har ho kansje overvekt , for 51 % av singel damerna i Norge har overvekt . Rett meg om jeg har feil .
![]()
Fattiga nordmenn har ikke råd med mat till sin Thai-dameI Norge skriver dei mye om overvekt , Men i folge norske leger er mange Thai-damer underærnært , vist en norsk dame er så tynn som dei Thai damerna . Mange Svenske og Norske damer får store komplekser vist dei er for tynn , med ingen hofter eller bryst , Frå gammelt av sa dei att en kvinne skal ha former som en fiolin , med breid over baken , Men tidene forandrer seg ,
Når jeg fann meg Thai dame , fan jeg ei gammel enke uten familie som har vert gift med ein Kineser, som dod i Cancer . Jeg slepp å fo en stor Thai familie , Som flere faranger gjor .Fattiga nordmenn har ikke råd med mat till sin Thai-dame
Men du har ikke råd att bo i NorgeNår jeg fann meg Thai dame , fan jeg ei gammel enke uten familie som har vert gift med ein Kineser, som dod i Cancer . Jeg slepp å fo en stor Thai familie , Som flere faranger gjor .
Du tar upp ett viktigt problem Einar. Övervikt är ett folkhälsoproblem. Även undervikt är ett problem.I Norge skriver dei mye om overvekt , Men i folge norske leger er mange Thai-damer underærnært , vist en norsk dame er så tynn som dei Thai damerna . Mange Svenske og Norske damer får store komplekser vist dei er for tynn , med ingen hofter eller bryst , Frå gammelt av sa dei att en kvinne skal ha former som en fiolin , med breid over baken , Men tidene forandrer seg ,
Bättre att sikta på bra och högkvalitativ mat med hög näring. Kalorier är inte mycket att mäta då dom kommer av sig självt med riktig mat. Tyvärr får väl dessa människor lika lite eller sämre respekt vad gäller mat precis som våra skolbarn.Det är svårt att få äldre människor att äta tillräckligt svårt för dem att få sig tillräckligt med kalorier.
Bättre att sikta på bra och högkvalitativ mat med hög näring. Kalorier är inte mycket att mäta då dom kommer av sig självt med riktig mat. Tyvärr får väl dessa människor lika lite eller sämre respekt vad gäller mat precis som våra skolbarn
Mat varannan timme?! Ja det förklarar en hel del. Verkligen inte hälsosamt oavsett hur bra mat man äter. Garanterat fet och sjuk blir resultatet.I Thailand er det mat hver annen time ,med variert kost med mye vitaminer ,
Mat varannan timme?! Ja det förklarar en hel del. Verkligen inte hälsosamt oavsett hur bra mat man äter. Garanterat fet och sjuk blir resultatet.
Är ju nästan varannan timma dom äter ju konstant, jag äter 2-3 gånger om dagen thai 5-6 gånger, varmrätter.Mat varannan timme?! Ja det förklarar en hel del. Verkligen inte hälsosamt oavsett hur bra mat man äter. Garanterat fet och sjuk blir resultatet.