Er svenske pensjonen blitt bedre i dag ???Det är 2024 nu, inte 2017.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Er svenske pensjonen blitt bedre i dag ???Det är 2024 nu, inte 2017.
@Einar är expert på att leta upp negativa saker om Sverige. Och då skyr han inga medel, 7 år gamla artiklar duger gott.![]()
Du sitter ju och söker på dåliga saker om Sverige. T om sju år artiklar går bra. Du tar bara den första träffen på google och du har 0 källkritik.Svenske pensjonister blir fattigere og fattigere for hvert år , og ingen klager over de som dei kaller god pensjon ,som er en av dei laveste i EU . Den svenske pensjonen har steget 1% på 10 år , Mens lonnen har stege 22 % på samme tid .
![]()
Er svenske pensjonen blitt bedre i dag ???
Jeg soker ikke på dårlige om Sverige . Jeg leser mye av det som Eva Eriksson skriver , på grunn att jeg kjenner henne . For noen år siden var ho Landshovding i Varmland , og då besokte jeg henne 2 ganger , og fikk servert alkeholfri sjampis og kjeks og ost .Du sitter ju och söker på dåliga saker om Sverige. T om sju år artiklar går bra. Du tar bara den första träffen på google och du har 0 källkritik.
Du tar din mobil och tar ett foto av din slitna laptop. Herregud gubbe nu får du skärpa dig.
Be dig assistent rulla ut dig i solen istället för att sitta på google och sök på negativa saker om Sverige som absolut inte gör någon skillnad i ditt liv. Du är tragisk.
Wow kan du presentera mig? Hade varit en dröm att träffa henne.Jeg soker ikke på dårlige om Sverige . Jeg leser mye av det som Eva Eriksson skriver , på grunn att jeg kjenner henne . For noen år siden var ho Landshovding i Varmland , og då besokte jeg henne 2 ganger , og fikk servert alkeholfri sjampis og kjeks og ost .
For å få Non Immigrant Visa O skal du ha kr 18.500 pr måne etter skatt , eller kr 235.000 på din konto . For å få 6 måners visum , Og det er ikke alle svenskar som har , så då reiser dei en tur ut av Thailand og får nye 90 dagers visum .Typisk norgehistoria.![]()
For å få Non Immigrant Visa O skal du ha kr 18.500 pr måne etter skatt , eller kr 235.000 på din konto . For å få 6 måners visum , Og det er ikke alle svenskar som har , så då reiser dei en tur ut av Thailand og får nye 90 dagers visum .
![]()
Visum till Thailand från 950 kr - Beställ här!
Beställ turist visum till Thailand 90 dagar och 6 månader. Även besöksvisum kan beställas hos oss. Få ditt visum till Thailand inom 1 vecka!mittvisum.se
HejMen det er mange hundra fattige svensker som bor i Bangsaen i 6 måner av året , Og når dei har vert her i 3 måner , så må dei reise ut av Thailand for å fornye Visen sin , Dei har for liten pensjon til å stå i Thailand i 6 måner
Hej
Här undrar jag hur du tänkte ?
Borde det inte tvärtom vara så enligt ditt sätt att räkna vara så att dom som stannar kvar hela året i Bangsaen är fattigare och lever billigare än dom som har råd att resa fram och tillbaka, har råd med boende i båda länderna.
Rimligen borde det väl vara dyrare att betala för två boenden samtidigt i två länder än bara ett, likaså borde det väl vara dyrare att resa fram och tillbaka till Thailand med flyg än att köra runt med en permobil i Bangsarn.
Mvh isan lover
Det var visum på vi diskuterte , svensker som hadde 90 dager Visum og reiste til Kambodja og fikk nye 90 dager . Og i 5 år bodde jeg 6 måner i Sverige og 6 måner i Thailand Og det koster meg Kr 100.000 ekstra med husleige Sverige reise 2 stk tur retur forsikring , og ingen husleige Thailand , Og i dag er det mye dyrere for dei som har 2 bostader å betale .Hej
Borde det inte tvärtom vara så enligt ditt sätt att räkna vara så att dom som stannar kvar hela året i Bangsaen är fattigare och lever billigare än dom som har råd att resa fram och tillbaka, har råd med boende i båda länderna.
Rimligen borde det väl vara dyrare att betala för två boenden samtidigt i två länder än bara ett, likaså borde det väl vara dyrare att resa fram och tillbaka till Thailand med flyg än att köra runt med en permobil i Bangsarn.
Mvh isan lover
Men suck igen.....varför länkar du en 10 år gammal tråd på ett forum?Visum 6 månader HJÄLP? - Frågor & svar Thailand - Reseguiden
Hej! Jag åker till Thailand om cirka 2 veckor och ska stanna i 6 månader (eventuellt längre). Vet att det jag behöver ansöka om är ett Tourist Visa Double Entry och att jag då kan få 2x60 dagar + 30 dagars förlängning vid varje inresa. Alltså sammanlagt 6 månader - precis det jag behöver. Nu ...www.reseguiden.se
Så tänker nog inte supernorrbaggen ÄjnarHej
Mvh isan lover
Fattiga bagger har ikke råd med 2 bostäder.Det var visum på vi diskuterte , svensker som hadde 90 dager Visum og reiste til Kambodja og fikk nye 90 dager . Og i 5 år bodde jeg 6 måner i Sverige og 6 måner i Thailand Og det koster meg Kr 100.000 ekstra med husleige Sverige reise 2 stk tur retur forsikring , og ingen husleige Thailand , Og i dag er det mye dyrere for dei som har 2 bostader å betale .
Hej
Mvh isan lover
Det var visum på vi diskuterte , svensker som hadde 90 dager Visum og reiste til Kambodja og fikk nye 90 dager . Og i 5 år bodde jeg 6 måner i Sverige og 6 måner i Thailand Og det koster meg Kr 100.000 ekstra med husleige Sverige reise 2 stk tur retur forsikring , og ingen husleige Thailand , Og i dag er det mye dyrere for dei som har 2 bostader å betale .
Är väl tyvärr också ett signum för att antal "Sverigevänner" här på forumet. Gör allt för att hitta skit om sitt eget hemland och man ser dom aldrig skriva något positivt om Sverige. Och skriver någon något positivt om Sverige kan man vara säker på att ett antal av dom snabbt kommenterar detta med inledningen "ja men......" Och sedan tar fram något negativt som skulle kunna peka mot det positiva som sagts.....@Einar är expert på att leta upp negativa saker om Sverige. Och då skyr han inga medel, 7 år gamla artiklar duger gott.![]()
7 år gammal artikel.Jag har inte fått sänkt pension.Svenske pensjonister blir fattigere og fattigere for hvert år , og ingen klager over de som dei kaller god pensjon ,som er en av dei laveste i EU . Den svenske pensjonen har steget 1% på 10 år , Mens lonnen har stege 22 % på samme tid .
![]()
Stod inte sänkt men stod att den höjts minimalt i förhållande till lönerna.7 år gammal artikel.Jag har inte fått sänkt pension.
Och vissa går alltid med skygglappar och följer drevet.Är väl tyvärr också ett signum för att antal "Sverigevänner" här på forumet. Gör allt för att hitta skit om sitt eget hemland och man ser dom aldrig skriva något positivt om Sverige. Och skriver någon något positivt om Sverige kan man vara säker på att ett antal av dom snabbt kommenterar detta med inledningen "ja men......" Och sedan tar fram något negativt som skulle kunna peka mot det positiva som sagts.....