Tacos och .....

Nja nog kan man äta tacos ibland, det går ju att använda ordentligt med chilli även där. Då blir det som godast.

Vi lagar till tacos hemma ibland och det räknar jag inte som snabbmat. Oxfärs och färska grönsaker. Yummi!
Här blir det nog varannan vecka. Känns som ganska nyttig mat.

Vart länge sen vi gjorde pizza men barnen gillar att hjälpa till att göra.

Hamburgare blir det ju oxå men då köp ä köper vi oftast färska på Ica. Men barnen gillar ju McDonalds och då chicken nuggets.

Köttfärssåsen påminner om köttfärsen som kan användas till tacos men kryddningen är annorlunda. Och ingen pasta till tacos. Prova vid tillfälle, det är smaskens. Reciept finns säkert på nätet.
.

Käka guacamole till så blir det ännu godare. Och rejält stark salsa, då börjar vi närma oss thaimaten.

Käka guacamole till så blir det ännu godare. Och rejält stark salsa, då börjar vi närma oss thaimaten.
Nä för Taco har en god smak inte bara stark, jag gillar starka maträtter men inte Thaimat.
Är inte ens lite likt thaimat, helt annan smak.
Igår åt jag Indiskt lite starkt och 100 gngr godare än Thai.
Stora nackdelen med Thailand den tråkiga maten.

Nä för Taco har en god smak inte bara stark, jag gillar starka maträtter men inte Thaimat.
Är inte ens lite likt thaimat, helt annan smak.
Igår åt jag Indiskt lite starkt och 100 gngr godare än Thai.
Stora nackdelen med Thailand den tråkiga maten.
Där tycker jag precis tvärtom, föredrar thaimat alla dagar framför indiskt. Men mexikanskt är minst lika gott som thai.

Tillbaka
Topp