Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Undrar vad det är för säkerhetskultur, på företagen när det tillåts använda företagsmobilerna privat?
Idag är de i princip mobila datorer. En viss risk för säkerhetslucka.
Ja och så kommer den falska anklagelsen att jag inte jobbat med det här så som jag angivet. Så moget.
Nej, det handlar uteslutande här om grälsjuka gubbar med en önskan trycka ned andra i tron de själva hamnar på bättre plats.
Omoget och biter inte på mig.
Det är ok, jag skall inte fortsätta kommentera de här dumheterna här.
Nä bara på IL o Kurant för deras upplevelser i olika länder o leverne där.
Hade jag varit 20 år yngre o med dagens kunskap, så hade jag också valt deras val med framför alt språket o resandet.
Nä bara på IL o Kurant för deras upplevelser i olika länder o leverne där.
Hade jag varit 20 år yngre o med dagens kunskap, så hade jag också valt deras val med framför alt språket o resandet.
Undrar vad det är för säkerhetskultur, på företagen när det tillåts använda företagsmobilerna privat?
Idag är de i princip mobila datorer. En viss risk för säkerhetslucka.
Det finns många smarta lösningar på det. Mycket mer än på datorer. Företagsrelaterade sparas aldrig på telefonen och kan inte ens kopieras. Så klart kan du ta en skärmdump men den blir få svart.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.