Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Telefonnummer till Panthipa residence i Khon Kaen?
Men blir ändås billigare att boka via agoda eller liknande oftast än direkt med hotellet, har varit med om där det skiljt flera 100 baht både i Pattaya och Bangkok. När jag visat dom priset på tex. Agoda har dom sagt att det priset får du om du bokar över nätet vi kan inte ge dig samma pris om du bestöller rum direkt här. Det är avtal mellan booking agencys och hotell. På LK Metropole Pattaya tror jag det skiljde så mycket som 500 bath, som ett exempel när jag skulle ha rum där.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.