Telefonnummer till Panthipa residence i Khon Kaen?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
D

Dr A

Gäst
Hej är det någon som kan adressen och telefonnummer till Panthipa Residence i Khon Kaen? :wai:

Skall du boka rum är det väl bättre att göra det över internet tex. Agoda brukar ju bli billigare än om du bokar direkt hos hotellet.

Phanthipha Residence 92/1 Sri Chant Rd. T.Naimuang A.Muang, Khon Kaen Shopping Center, Khon Kaen, Thailand 40000

Här är adressen iallafall enligt agoda.

Tackar Jonas...telefonnumret var för dottern skulle boka från Thailand men det löser sig nog nu när vi har adressen

Men blir ändås billigare att boka via agoda eller liknande oftast än direkt med hotellet, har varit med om där det skiljt flera 100 baht både i Pattaya och Bangkok. När jag visat dom priset på tex. Agoda har dom sagt att det priset får du om du bokar över nätet vi kan inte ge dig samma pris om du bestöller rum direkt här. Det är avtal mellan booking agencys och hotell. På LK Metropole Pattaya tror jag det skiljde så mycket som 500 bath, som ett exempel när jag skulle ha rum där.

1000b billigare på chatrium över nätet när jag bodde där. Så blir en del om man stannar några nätter.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Tillbaka
Topp