M
magnusjansson
Gäst
jag tycker att är lätt på denna sida att
skriva i vad 100 bath är värt just nu,
skriva i vad 100 bath är värt just nu,
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
"Phonta " sa:Drog över en hundring på eftermiddagen fick ganska OK kurs tycker jag , 1 kr gav 4,21 ThbtInga 4,70 längre inte , men fa.. , snart skiter det sig för USA , då ramlar även Thbt...
![]()
"mackes " sa:Onekligen dyra baht, kronan var nere på 4,37 och vände uppåt igen.
Vilken bank växlade till den kursen?
"ledarn " sa:Eller bara skriva vad en stor Chang kostar i SEK varje dag...
Det är ju vad som är intressant![]()
(Och Leo kan vara få med också)
"magnusjansson " sa:du har tjänat 5000sek på växlingen
på en dag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"magnusjansson " sa:Jag trodde var du som växlat 100000sek och fått 421000bath
"legolas " sa:Jasså, varför köra med baklängeskurser??? Är 22.62 detsamma som 4,42 eller??
legolas
"magnusjansson " sa:
Tänkte ju också skicka ned en extra sudd så man sliper få magknip på ett år eller två gällande kursen hade ju hoppats på 460 eller mer men men. off topic Ser just nu ut som vi far ned först kring jul är du där då ?"magnusjansson " sa:samma här ,
har köpt ett hus som blir klart i slutet an 2013,
Skickade över pengarna från sverige i slutet av jan ,
så nu sitter dom på thai banken,
Tänkte att jag skulle slippa sitta och förbanna
mig själv om kursen viker,
om den går åt andra hållet,
får jag intala mig själv att det var rätt![]()
![]()
Mycket bra. Då får man en relation till det hela, något man väl känner värdet av. Jag är ingen siffersnubbe så jag relaterar det mesta i tillvaron till gyllene drycker."ledarn " sa:Eller bara skriva vad en stor Chang kostar i SEK varje dag...
Det är ju vad som är intressant![]()
(Och Leo kan vara få med också)
"Rune " sa:Varför inte andvända bankernas växlingskursor för det är ju dom som gäller när du skickar pengar.
Thai bath... Berra, du har ju nyss fått en thaibatting. Hur känns det att vara rik?"Berralund " sa:Karma för det, Phonta. Även om det börjar bli!
"Sir One " sa:Thai bath... Berra, du har ju nyss fått en thaibatting. Hur känns det att vara rik?
Jag är säker på att du är stolt som en kapten i sina galoner.Jag gläds uppriktigt å dina vägar. Riktigt uppriktigt!
Betalar inte 350 bht+ 200 ENDAST 200 TILL MIN BANK"gunnarg " sa:Hur vet du att dina pengar inte gått genon Bangkok bank?