Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju det ja sa igår men han finansministern ville inte lyssna"gunnarg " sa:Det blir ju bättre och bättre........... 8)
Jag har ju för fan sagt åt dej att jag har aldrig fel och om jag har det så erkänner jag aldrig"legolas " sa:Du sade att den stärkts med 25 öre, jag sade "bogus" det skulle innebära 4.70, vi fick väl max 4.48 på den 4.54 kurse... icke 4.70
Så du mäster skomakare,,, det blev inte 4.70.....så du hade fel...
För övrigt så skrev jag att Sv kronan stärkts mot Dollarn men det så väl inte du jädra blidstyre ;D"Rolf " sa:Jag har ju för fan sagt åt dej att jag har aldrig fel och om jag har det så erkänner jag aldrig![]()
"Rolf " sa:För övrigt så skrev jag att Sv kronan stärkts mot Dollarn men det så väl inte du jädra blidstyre ;D
Såg inte det"Jo-Be " sa:Skrev redan i Shouten att det var de synsvagas dag idag.. ;D;D
"legolas " sa:Lelle Nissepisse.. "blidstyre" kan du va själv. Jag svarade dig ju, läs inlägget, förstå inlägget, svara sedan. Kronan stärkes med runt 25 öre vill jag minnas att du skrev, vilket då torde innebära runt 4.70, när de facto den gick upp runt maximalt 5 öre......
icke mer....
Kan bara konstatera att Bathen fortfarande är en valuta"Jo-Be " sa:För det första, så heter det"lilla pissenisse", men annars var det ok, för det andra så så måste Roffe smakat för mycket på"Glöggen"innan han läste i tråden ;D;D
"legolas " sa:En liten geografi-lektion: fartyget ankommer hamnen, porten mot omvärlden, och det är Göteborg. Fisken som sedan säljes, eller den importerade korven som säljes, eller datorn som säljes upp i Stockholm är lättare begagnad nu när de anlänt till Sveriges bakgård.
Likaledes orden som formats och hittats på nere vid "infarten" till Sverige, även de blir lätt omvända och missförstådda ty det är ändock 500 kilometer från infart till bakgård!!!
;D ;D ;D
"legolas " sa:Ytterligare ett ord som förvanskats ifrån original till kopia. Häcken är den växt som avdelar tomterna runt husen. Förresten varför piper en Ålänning i motvind nu då?? du vet ju ingenting, ni läste väl bara Finlands geografi i skolan eller? ;D
Det finns bara en sak att säga om den byhålan att det bästa med Göteborg är vägen därifrån"legolas " sa:En liten geografi-lektion: fartyget ankommer hamnen, porten mot omvärlden, och det är Göteborg. Fisken som sedan säljes, eller den importerade korven som säljes, eller datorn som säljes upp i Stockholm är lättare begagnad nu när de anlänt till Sveriges bakgård.
Likaledes orden som formats och hittats på nere vid "infarten" till Sverige, även de blir lätt omvända och missförstådda ty det är ändock 500 kilometer från infart till bakgård!!!
;D ;D ;D
Det är ju det som är så tacksamt med landsortsbor, dom är lättretade"ledarn " sa:Lägg ner ditt "lillebror" komplex och inse att det är Smileys i vartenda inlägg..
Men det finns knappt något som är så lättretat som en Göteborgare..
Det vet du väl, Lego är from som ett lamm och rättar bara in sej i ledet."ledarn " sa:Och du var helt oskyldig i vanlig ordning va ? :![]()