Thailandske nyheter

Ja alla är sååååå avundsjuka på dig 555555.
Avundsjuk över att någon är snål? Aldrig i livet! När tänkte jag på Norge senast? Jo när jag kollade någon av @Einar s trådar förra gången, annars försöker jag undvika t ex den norska laxen som förstör miljön där den odlas. Och vad fasen skall man med en väl bemedlad oljefond till när man inte använder pengarna?

Dere skriver : For norske kronan är det sämre .

Og då skriver jeg att Norge har aldrig tjent så mye penger ,for oljefondet har 16.000 miljarder på bok . Og fisk kommer dei til å selga for 170 miljarder dette året . Jeg har ikke nemdt Sverige ,det er dere som går til krig på grun av Norge tjener store panger , Når dere skriver att det går sämre for Norge då må jeg fortella sanheten , og det liker ikke lillebroren
Det är sant att det går sämre för Norge, det är därför du är så avundsjuk. Sedan har du inte råd att använda AC.

Avundsjuk över att någon är snål? Aldrig i livet! När tänkte jag på Norge senast? Jo när jag kollade någon av @Einar s trådar förra gången, annars försöker jag undvika t ex den norska laxen som förstör miljön där den odlas. Och vad fasen skall man med en väl bemedlad oljefond till när man inte använder pengarna?
Jobbar ju med mycke norrmänn och dom är själva inte direkt glada hur oljefonden förvaltas.
En stor del är tom imponerade på svensk infrastruktur och tycker det märks när man passerat gränsen och får köra på riktiga vägar.

Gratis avansert cancer behandling i Thailand , I Norge har dei ikke råd til medisin vist den er for dyr til cancer-pasienter , Og er du over 70 år så er du for gammel til å få en dyr cancer - behandling

Det blir billigare å ta fly Sverige ---- Thailamd
Jag tvivlar dock på att det blir billigare att flyga Sverige till Thailand när ex vis sjöflygplanet drar igång.

De som ska börja flyga är Ezy Airlines (tidigare känt som Landarch Airlines), Pattaya Airways, P80 Air, Really Cool Airlines och Siam Seaplane.

Jag tvivlar dock på att det blir billigare att flyga Sverige till Thailand när ex vis sjöflygplanet drar igång.

De som ska börja flyga är Ezy Airlines (tidigare känt som Landarch Airlines), Pattaya Airways, P80 Air, Really Cool Airlines och Siam Seaplane.

P1140809.JPG

Nodrop fra bordell i Skåne ,med 250 kunder .

Nodrop fra bordell i Skåne ,med 250 kunder .
Hur många kunder har bordellerna i Bangsean? I norge finns inga Bordeller?

Hur många kunder har bordellerna i Bangsean? I norge finns inga Bordeller?
Hur mange kunder bordellerna i Bangsaen har , det kan jeg ikke svara på .For jeg betaler ikke for noe som er gratis , Det var en fjernsyns-serie i Norge om Thai-masage og alle kundane der . Og det er mange afrikanske-damer i Norge , for sto dei på ett gatejorne , men nå er det kontakt på internett . Når det gjelder meg , har jeg aldrig betalt for ei dame , jeg har altid kunna velga den jeg vil ga uten betaling , Både i Thailand og andre plasser i verden .

Hur mange kunder bordellerna i Bangsaen har , det kan jeg ikke svara på .For jeg betaler ikke for noe som er gratis , Det var en fjernsyns-serie i Norge om Thai-masage og alle kundane der . Og det er mange afrikanske-damer i Norge , for sto dei på ett gatejorne , men nå er det kontakt på internett . Når det gjelder meg , har jeg aldrig betalt for ei dame , jeg har altid kunna velga den jeg vil ga uten betaling , Både i Thailand og andre plasser i verden .
Varför är du då så intresserad av bordeller i Sverige?

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
4 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp