Thailandske nyheter

 
Bangsaen er som paradiset , i forhald til Isaan , Så sitt i rishola di du , så holder jeg til i White sand beach Bangsaen

Bangsaen beach svw2.jpg


bangsaen332.jpg
Dina bilder är så photoshoppade så funderar på om jag skall köra bort och ta lite dagsaktuella bilder på hur stranden igentligen ser ut efter Songkhran är över, bor ju bara 25 min i bilavstånd bort.
Nu tycker jag ju att det är en fin stad och har ungdomligt över sig pga universitetsstad men dina strandbilder är falska.
 
Mycket så även panpan, hur går det själv.
Hur många år sen är det nu du träffade frun som fan inte ens kan ta och hoppa på flyget när du är sjuk så du får träffa dottern.
Ljuger om att senaste Huawei inte finns och du måste köpa i Sverige till dom anställda och skicka ner.
Företaget som går så bra men måste skicka sjukpengar.
Klarar inte ens en dag leva efter läkares rekomendation.
Moppa upp framför din egen dörr innan drar in mig!!!
 
Kan du visa foton från din lya? Jag tror inte att du bor vid den här stranden.
Han har ju visat foton på sin lya och är ett town house i den stan och stämmer nog dock finns det ingen white sand strand i stan och ser definitivt inte ut som på bilderna.
Mer en mörkgrå strand som ser oljeskadad ut och tidigare medlem skrev om hur hans barn hade oljefläckar på kroppen efter badat där.
Så han bor nog där men stranden finns inte så som han beskriver den och sista fotona är kraftigt photoshop.
 
Nu har dessa fina herrar som en del avgudar varit igång igen.

Two monks arrested for hunting in wildlife sanctuary, hunt on for 7 suspects​

Two monks arrested for hunting in wildlife sanctuary, hunt on for 7 suspects


SATURDAY, APRIL 27, 2024
SHARE

Two Buddhist monks on Thursday were caught while allegedly hunting wild animals in Phu Khiao Wildlife Sanctuary in Chaiyaphum province, the Department of National Parks, Wildlife and Plant Conservation said on Friday.​

In a Facebook post, the department said park rangers were using the Suomi NPP satellite to scan for hotspots in the sanctuary in Nong Bua Daeng district to prevent forest fires, when they spotted the gang of hunters in the protected area.
Two monks arrested for hunting in wildlife sanctuary, hunt on for 7 suspects

Officials rushed to the spot to apprehend the group but were met with three shots of gunfire, before most of the group fled into the forest. Officials managed to nab two suspects — a Buddhist monk and a novice monk — who were from a monastery in the province.
The suspects, still in a monk’s saffron robes, reportedly confessed that the group comprised nine members. Of the seven that got away, three were monks with one holding a position of ecclesiastical provincial deputy governor.
Two monks arrested for hunting in wildlife sanctuary, hunt on for 7 suspects

Park rangers also found a .22 caliber handgun and a homemade gun, ammunition, and seven backpacks at the suspects’ campsite.
After sending the two suspects to Non Mao Police Station to face charges, officials continued canvassing the areas to track down the remaining suspects, the department said.
Two monks arrested for hunting in wildlife sanctuary, hunt on for 7 suspects
 
Mycket så även panpan, hur går det själv.
Hur många år sen är det nu du träffade frun som fan inte ens kan ta och hoppa på flyget när du är sjuk så du får träffa dottern.
Ljuger om att senaste Huawei inte finns och du måste köpa i Sverige till dom anställda och skicka ner.
Företaget som går så bra men måste skicka sjukpengar.
Klarar inte ens en dag leva efter läkares rekomendation.
Moppa upp framför din egen dörr innan drar in mig!!!

Du verkar ha en järnkontroll på vad olika medlemmar har eller haft för sig.

Antingen har du ett minne som en häst eller så använder du ett anteckningsblock.

BTT
 

Minns en annan kuf, en äldre göteborgare på en sajt som heter mötesplatsen. Dom hade något som kallades klotterplanket där folk kunde chatta med varandra.

Denne göteborgare visste exakt vad alla hette, vad dom gjorde under dagarna, när dom gick på toaletten, vad dom skrivit för tre år sedan etc etc.

Han erkände aldrig men jag var helt övertygad om att han skrev upp allt som sas i en anteckningsbok för att kunna använda informationen mot en del personer senare.

BTT
 
Minns en annan kuf, en äldre göteborgare på en sajt som heter mötesplatsen. Dom hade något som kallades klotterplanket där folk kunde chatta med varandra.

Denne göteborgare visste exakt vad alla hette, vad dom gjorde under dagarna, när dom gick på toaletten, vad dom skrivit för tre år sedan etc etc.

Han erkände aldrig men jag var helt övertygad om att han skrev upp allt som sas i en anteckningsbok för att kunna använda informationen mot en del personer senare.

BTT
Jo självklart sitter jag med en anteckningsbok, helst när majoriteten av mina inlägg är från mobilen när jag är i rörelse 5555555.
 
 

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
3 K
Sir One
S
 
Tillbaka
Topp