Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Bartjejerna i pattis jobbar naturligtvis för pengar, jänkarna betalade ju mer men det var ju knappast så att det inte fanns nog med tjejer ändå.
Det kom ju även ned bartjejer/frilansare från Bkk, och säkert andra ställen, och fyllde på utbudet under dom tiderna.
Har sett dom några gånger från -88 och framåt.
Bartjejerna i pattis jobbar naturligtvis för pengar, jänkarna betalade ju mer men det var ju knappast så att det inte fanns nog med tjejer ändå.
Det kom ju även ned bartjejer/frilansare från Bkk, och säkert andra ställen, och fyllde på utbudet under dom tiderna.
Har sett dom några gånger från -88 och framåt.
Israeliska medier uppger att thailändsk polis internt utfärdat en varning om en potentiell terrorattack riktad mot israeliska turister på ön Koh Phangan.
Enligt varningen planeras dådet att genomföras under öns populära fullmånefest, mer känd som ”Full moon party”, den 15 november, skriver bland annat Times of Israel.
Den lokala polisen ska under de senaste dagarna vidtagit stora säkerhetsåtgärder.
Jag fick för mej att du hade bott någonstans i Sverige en period av ditt liv, du fick möjligen inte förmånen att lära dej att skriva på ett förståeligt språk?
Norrbaggar kanske inte får gå på SFI?
Jag fick för mej att du hade bott någonstans i Sverige en period av ditt liv, du fick möjligen inte förmånen att lära dej att skriva på ett förståeligt språk?
The country’s worst air pollution was detected in Bangkok on Tuesday morning, with ultrafine dust accumulation at "red" hazardous-to-health levels in the capital and adjacent provinces.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.