Thailandske nyheter

Ibland blir det bara så fel.

Lägg märke till polisens uttalande i slutet på artikeln.

" Pattaya en ledande, familjevänlig semesterort" :))))

Helt klart en familjevänlig stad idag som har allt för barn och ungdom.

20240813_173014.jpg

20240813_172820.jpg

20240812_165841.jpg

20240812_165002.jpg

FB_IMG_1724861314272.jpg

FB_IMG_1724861346982.jpg

FB_IMG_1724861355431.jpg

FB_IMG_1724861365984.jpg

Man behöver ju inte kliva in i första bästa turistfälla som finns på Soi 6, som något halvtysk Heinz Peter

Man behöver ju inte kliva in i första bästa turistfälla som finns på Soi 6, som något halvtysk Heinz Peter

Soi 6 har jag enbart gått igenom. Hade mina jaktmarker på soi 7 och 8 plus Second Road och barerna utmed Naklua Road.

Jomtien är väl ok för barnfamiljerna plus Wongamat Naklua.

Men som väl även du vet så som singelman i Pattaya hamnar man oftast bland turistfällorna.

Men du kanske levde i celibat under dina Pattayaresor?

BTT

Soi 6 har jag enbart gått igenom. Hade mina jaktmarker på soi 7 och 8 plus Second Road och barerna utmed Naklua Road.

Men som väl även du vet så som singelman i Pattaya hamnar man oftast bland turistfällorna.

BTT
Nu är ni farligt ute i öppet forum! @andrejsdenruskige , trigga inte igång broderns favoritämne här, tack! Det behövs inte mycket.

BTT
Man behöver inte leva i celibat för att man inte köper sex, Du och dina drömmar om Thailand är helt främmande för normala människor. :thumbsdown:

Dags igen för tjejerna i Pattaya att tjäna lite mer stålar.

Dags igen för tjejerna i Pattaya att tjäna lite mer stålar.

Du har svårt att tänka utanför boxen. Vad tycker Berit om ditt enda samtalsämne? :thumbsdown:

Du har svårt att tänka utanför boxen. Vad tycker Berit om ditt enda samtalsämne? :thumbsdown:

Har inte alls svårt att tänka utanför boxen.

Gör ju inlägg i bland annat sporttrådarna och Trump och Ukrainatrådarna.

Inlägget om US navy var tänkt för att se om det finns andra medlemmar som liksom jag har erfarenhet av navykillarnas uppförande i Pattaya.

BTT

Har inte alls svårt att tänka utanför boxen.

Gör ju inlägg i bland annat sporttrådarna och Trump och Ukrainatrådarna.

Inlägget om US navy var tänkt för att se om det finns andra medlemmar som liksom jag har erfarenhet av navykillarnas uppförande i Pattaya.

BTT
Jag har hört en rövarhistoria om att USA:s sjätte och sjunde flotta hade samtidig ledighet i Bangkok. Enligt historian så tömde de Bangkok på öl…fanns inte en öl att uppbringa. Man får tro vad man vill om det…Nej, jag har själv aldrig sett dem i Thailand, vad gjorde de i Pattaya? :)

Sickan

Jag har hört en rövarhistoria om att USA:s sjätte och sjunde flotta hade samtidig ledighet i Bangkok. Enligt historian så tömde de Bangkok på öl…fanns inte en öl att uppbringa. Man får tro vad man vill om det…Nej, jag har själv aldrig sett dem i Thailand, vad gjorde de i Pattaya? :)

Sickan

Jag råkade utför dom under ett antal år på 90 talet.

Tjejerna bara babblade om US men come soon och gissa om grabbarna tog plats.

Vi vanliga faranger hade inte en chans mot stormusklerna.

Dom flesta tjejer bara fnös åt oss vanliga faranger.

10.000 invaderade hela Pattaya.

BTT

Liknande trådar

A
Svar
39
Visningar
3 K
Sir One
S

Tillbaka
Topp