Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Våra vänner bjöd senare på "glas"hummer, diverse havssnäckor, krabbklor och en sallad på Horsecrab ägg och grön mango(den var inget god) Smakade bitter dy.... Skulle vara godare som en gul curry!
Sen blev det mera, ja gissa vad? Gaggan dom var tredje rankad i Asien när vi var där och åt men dom blev utnämnda som Asiens bästa restaurang 3 dar efter vi var där. Efter den här bildserien så kommer det lite dessertbilder från samma restaurang!
Nu till sötsakerna!! Den här middagen kostade 4000b/person. Tycker personligen att det var okey klass på maten men inte i jämförelse med Esperanto eller Frantzen som håller en avsevärd högre klass i alla moment!
Själv har jag en palett som är underutvecklad, jag har aldrig förstått eller haft förstånd till att förstå mig på fine dining. Men det är härliga bilder och jag kan förstå att det är en trevlig upplevelse.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.