PanPan
Forumveteran
Som buddister skiter dom nog i påsk och tänker mer på Songkran om 2 veckor.Sex dagar kvar...
Har ni påtalat eller förberett er käresta ?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Som buddister skiter dom nog i påsk och tänker mer på Songkran om 2 veckor.Sex dagar kvar...
Sex dagar kvar...
Nej, var över 13 år sen jag fira påsk sist.Fem dagar kvar, ni har väl tagit fram och dammat av och kontrollerat att verktyget fungerar för kommande helg...
![]()
Använder du en kristallkula?Fem dagar kvar, ni har väl tagit fram och dammat av och kontrollerat att verktyget fungerar för kommande helg...
![]()
Tycker dt ser ut som en kvast, inte en Thai kvast men kanske samma Hk i dom båda. Thai kvast för sej runt hela dagen i husetAnvänder du en kristallkula?
Skall vi träffas och ta en bira @JBK.Ltd. verkar som blir drag idag på söder.
Fem dagar kvar, ni har väl tagit fram och dammat av och kontrollerat att verktyget fungerar för kommande helg...
![]()
Isolerat utanförskap av @Godfather” själv?Eftersom numera blivit klassad som brottsling här på forumet efter ett ogenomtänkt ordval gentemot en forummedlem här på ThaiSnack.se och blivit satt i isolerat utanförskap av "Godfather" själv i lördags.
Men självklart hade jag velat ta en bira och personligt möte, @PanPan och nu gjorde Bajen det de skulle mot Degerfors (3-1) i öppnings matchen av fotbollssäsongen.
Så, jag tar gärna en "Raincheck" till nästa gång, här i LOC eller i LOS, @JBK.Ltd.![]()
Isolerat utanförskap av @Godfather” själv?
Är det mig du menar?
Jag gav dig 2 veckors varning efter du skickat dödshot pm till medlem här på thaisnack.
Det är fler än du som blivit varnade här och ingen har skrivit ”tyck synd om mig inlägg” efter det. Oftast fattar personen att dom har gjort ett stort fel.
Du blev varnad, inte avstängd@Kycklingen
Nej, absolut inte att jag använder dig som orsak till svaret jag skrev till @PanPan, hoppas du förstår att jag är inte ute efter någon typ av vedergällning.
@PanPan, ställde frågan om en träff på söndagen, men eftersom jag redan blivit avstängd på lördagen så kunde jag inte svara honom efter ställd fråga och svarade honom i mitt sett att se det i en "Svart Ironi" text och du är, @Kycklingen, inte alls i skottlinjen för något över huvudtaget, skulle aldrig pröva att sätta mig i den situationen någonsin..
Har lärt mig att hålla mig till forumets regler och riktlinjer...
@JBK.Ltd.
NejFår man ha dubbla nick? På tal om att hålla sig till forumreglerna![]()
![]()
Du blev varnad, inte avstängd
Du kan skriva och läsa här, då är du inte avstängd på något sätt. Samma typ av varning vi alltid delar ut vid behov. Vid avstängning kan du inte skriva.@Kycklingen
Från lördagen tills idag har jag inte haft möjlighet att se eller komma åt hemsidan. Så jag måste blivit eller fått någon typ av avstängning.
@JBK.Ltd.
Vid avstängning kan man inte läsa eller skriva, kommer inte in på sidan och kan se var man blivit avstängd för om man inte rensar cookies.Du kan skriva och läsa här, då är du inte avstängd på något sätt. Samma typ av varning vi alltid delar ut vid behov. Vid avstängning kan du inte skriva.
Kan vara så men nu är allt normalt. Han fick en standardvarning av @Kycklingen , inget annat.Vid avstängning kan man inte läsa eller skriva, kommer inte in på sidan och kan se var man blivit avstängd för om man inte rensar cookies.
Som @JBK.Ltd. beskriver inte kunnat komma in på sidan på några dagar sker vid avstängning.
Så kanske vart någon bugg och blivit fel?
Man behöver inte skicka pm vid avstängning eller varning. Ibland är anledningen uppenbar och då är det onödigt. Vi brukar dock skriva anledningen i Systemmeddelanden.Man kan heller inte läsa pm som moderator skickar och säger varför avstängd.
Du kan skriva och läsa här, då är du inte avstängd på något sätt. Samma typ av varning vi alltid delar ut vid behov. Vid avstängning kan du inte skriva.