Till er alla från oss alla en glädjefull dag.

Efter jag svarat på @Kycklingen's PM på lördagen, så på söndag morgon kunde jag inte komma åt eller öppna hemsidan, skrev fler ggr. i webbläsaren men den öppnade inte hemsidan, vilken förblev svart.
Tills idag tisdag, jag igen gjorde ett försök att skriva in namnet i webbläsaren och då plötsligt hoppade allt på plats.
Har inte gjort några som helst ändringar som kunnat påverka resultatet för inloggning, @Berralund

@JBK.Ltd.
php My SQL error....

Man behöver inte skicka pm vid avstängning eller varning. Ibland är anledningen uppenbar och då är det onödigt. Vi brukar dock skriva anledningen i Systemmeddelanden.
Jag har fått pm varför avstängd nån gång och har ju hänt att jag inte vet (bla när jag blev avstängd i Gibraltar) och då inte kunnat se det föränns efter 30 dagar.

Efter jag svarat på @Kycklingen's PM på lördagen, så på söndag morgon kunde jag inte komma åt eller öppna hemsidan, skrev fler ggr. i webbläsaren men den öppnade inte hemsidan, vilken förblev svart.
Tills idag tisdag, jag igen gjorde ett försök att skriva in namnet i webbläsaren och då plötsligt hoppade allt på plats.
Har inte gjort några som helst ändringar som kunnat påverka resultatet för inloggning, @Berralund

@JBK.Ltd.
Det är verkligen konstigt för det är inget som vi har gjort. Och inte ändrat något idag heller.

Vilket som blir man avstängd och inte kan läsa, rensa cookies så loggas ni ut på enheten ni använder och kan läsa igen sålänge ni inte försöker logga in igen då blir det blankt.

Nej det finns ingen anledning alls och du hade blivit varnad först i så fall. Den enda anledning jag kan hitta nu är din gräsligt fula avatar. ;):)

Vet min herre inte följer MFF lika hårt som Rögle, vilka som såg till att mitt BIF åkte ur SHL till den lägre divisionen, men att ge sig på min "Avatar" som slutade på hedrande tredjeplats 2022 är ett låggreppande "scrotum" försök... ;) :p

Vet min herre inte följer MFF lika hårt som Rögle, vilka som såg till att mitt BIF åkte ur SHL till den lägre divisionen, men att ge sig på min "Avatar" som slutade på hedrande tredjeplats 2022 är ett låggreppande "scrotum" försök... ;) :p
Nu tog du allt ett ännu värre grepp på mig! Anklaga mig för att följa Rögle är det värsta skamgrepp man kan råka ut för. Jag känner mig djupt förolämpad. :cool::laugh2:

Gott nytt o slut önskar Julia o Laban :beer: med nytt o gammalt släkt träd....:love_transparent:
SmartSelect_20221230_170303_Expressen.jpg
Allternativt kan de ju förbjuda skiten, men då får de ju inte några extra skatteintäkter, men pengar är värt mer än människoliv tydligen.

Får man ha dubbla nick? På tal om att hålla sig till forumreglerna :unsure: :laugh2:
Är inte forumreglerna ersatta av medlemsvillkor?

I dessa läser jag inget om dubbla nick, men det kanske framgår när man registrerar sig. Rätt naturligt att man inte har dubbla nick, vem vill snacka med sig själv....

Om vi pratar om dödshot så behöver det inte regleras i forumreglerna, det är brottsligt och kan ge upp till fyra års fängelse i grova fall.

Vid avstängning kan man inte läsa eller skriva, kommer inte in på sidan och kan se var man blivit avstängd för om man inte rensar cookies.
Som @JBK.Ltd. beskriver inte kunnat komma in på sidan på några dagar sker vid avstängning.
Så kanske vart någon bugg och blivit fel?
Läsa går väl, det går ju att läsa när man är utloggad?

Läsa går väl, det går ju att läsa när man är utloggad?
Ja jag skriver ju det men du kommer inte åt och kan logga ut.
Så får rensa cookies så blir du utloggad.
Var du inloggad när du blev avstängd står bara sidan och laddar, inget kommer upp.
Blivit avstängd ett antal gånger ;)
Så sker för mig iaf.

Ja jag skriver ju det men du kommer inte åt och kan logga ut.
Så får rensa cookies så blir du utloggad.
Var du inloggad när du blev avstängd står bara sidan och laddar, inget kommer upp.
Blivit avstängd ett antal gånger ;)
Så sker för mig iaf.
Aha, då får jag logga ut min andra laptop om jag mot förmodan skulle bli otrevlig och avstängd:)

Är inte forumreglerna ersatta av medlemsvillkor?

I dessa läser jag inget om dubbla nick, men det kanske framgår när man registrerar sig. Rätt naturligt att man inte har dubbla nick, vem vill snacka med sig själv....

Om vi pratar om dödshot så behöver det inte regleras i forumreglerna, det är brottsligt och kan ge upp till fyra års fängelse i grova fall.
Vad gäller eventuella dödshot så tar domstolarna absolut hänsyn till bakomliggande omständigheter. Det gör även vi utan att för den skull göra något som helst anspråk på att vara en domstol. Vi vill bara vara så rättvisa som möjligt.

Från det ena till det andra!!

Har ni märkt att det är bara två dagar kvar till en sak och jag hoppas att er indoktrinering har påbörjats av de små liven som ska utföra sina hemskheter innan deras resa mot Blåkulla...

paskkarringar5~2.jpg

Då är det dags att skicka ut alla små och stora påskkärringar så de kan utföra sina dåd.

PSX_20221111_065807.webp

På er alla, vare sig ni vill eller inte och om ni inte vill hamna på Blåkulla ikväll så håll kvasten inlåst...

@JBK.Ltd.

Vad gäller eventuella dödshot så tar domstolarna absolut hänsyn till bakomliggande omständigheter. Det gör även vi utan att för den skull göra något som helst anspråk på att vara en domstol. Vi vill bara vara så rättvisa som möjligt.
Jo vars, om det bedöms som grovt dödshot föreligger ibland det som kallas "försvårande omständigheter".

Idag var det sista måltiden och imorgon kommer Jesus att förhöras och dömas till döden av Pontius Pilatus.

Det är därför vi "firar" påsken, stillsamt som sig bör.....

Tillbaka
Topp