kurant
Forumveteran
Det är gratis för +65 i de flesta länder.Det får faranger i Thailand från 65 år och uppåt.
Vaccinet heter PPSV23.
I Filippinerna är lunginflammation den vanligaste dödsorsaken.
Mer än hjärtsjukdomar, cancer och diabetes.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det är gratis för +65 i de flesta länder.Det får faranger i Thailand från 65 år och uppåt.
Det är ju inte vad man förväntar sig, i ett så varmt land! Finns det någon förklaring?I Filippinerna är lunginflammation den vanligaste dödsorsaken.
Vild gissning men hög luftfuktighet, bakterieflora, tempskillnader.Det är ju inte vad man förväntar sig, i ett så varmt land! Finns det någon förklaring?
Han betalar ju för sjukförsäkringHej
Fler som får någon typ av gratis vård alltså, nu blir du nog påhoppad som lögnare. 555
Mvh isan lover
Dom har jag fått från sjukhuset, då jag registrerat mig där inte från försäkringsbolaget.Han betalar ju för sjukförsäkring![]()
Bakterier trivs i värme, människor bor tätt ihop.Det är ju inte vad man förväntar sig, i ett så varmt land! Finns det någon förklaring?
Finns det någon möjlighet att det ofta handlar om legionärssjuka? Tänker mig att man kanske har lite halvjummet vatten när det duschas.Vild gissning men hög luftfuktighet, bakterieflora, tempskillnader.
Lunginflammation beror oftast pga bakterier.
Det är gratis för +65 i de flesta länder.
Vaccinet heter PPSV23.
Nej, legionella är ovanligt.Finns det någon möjlighet att det ofta handlar om legionärssjuka? Tänker mig att man kanske har lite halvjummet vatten när det duschas.![]()
Jag frågade om lunginflammation och han svarade att han hade den värsta sorten.
Men vatten i lungorna kan komma från hjärtproblem också.
Sånt är allvarligt.
Diabetes eller snarare anledningen till diabetes är som bensin på brasan för inflammationer i hela kroppen även cancer i viss mån.Det är gratis för +65 i de flesta länder.
Vaccinet heter PPSV23.
Det stämmer.Vatten i lungorna eller på andra ställen i kroppen, ex benen är vanligt vid hjärtsvikt och i samband med en hjärtinfarkt.
BTT
Även njurar. Bland det första som tar stryk vid diabetes.Det stämmer.
Även njurar. Bland det första som tar stryk vid diabetes.
Ja, många sjukdomar har en bakgrund i andra sjukdomar.Diabetes eller snarare anledningen till diabetes är som bensin på brasan för inflammationer i hela kroppen även cancer i viss mån.
Ja, många sjukdomar har en bakgrund i andra sjukdomar.
Hälsa är ett samspel mellan kroppens alla organ.
En kedja har sina svaga länkar.
Diabetes, rökning, alkohol, övervikt, fel sorts mat, brist på motion mm, påverkar oss.
Det är gratis för +65 i de flesta länder.
Vaccinet heter PPSV23.
Han betalar ju för sjukförsäkring![]()
Ja, fy f*n.Även njurar. Bland det första som tar stryk vid diabetes.
Betalar du skatt i Thailand ??Inget är gratis
Eller som jag, betalar moms/skatt och en del av de slantarna hamnar säkert i thailändska sjukvården.
Inget är gratis
Eller som jag, betalar moms/skatt och en del av de slantarna hamnar säkert i thailändska sjukvården.