Tropiska sjukdommar.

 
Klara sig på 1000 Baht i en vecka det ska du inte lura i mig, min budjett låg på runt 2500 Baht i snitt om dan som fri speleman i Pattaya men jag låg inte på rummet och pusslade eller spelade sällskapsspel.
Nu börjar även jag tvivla på att du varit i Thailand, tror knappast att en bardam skulle stannat med dig för nöjes skull även om det var 25 år sen, att lösa ut en tjej på den tiden kostade 150 Baht om dan och då blir det inte mycket över till mat och vatten för 2 personer.
Så du ska inte åka till Pattaya för få "livserfarenhet" träffa människor och äta mat, utan du ska ligga på rummet och lägga pussel 5555555555. Det måste vara billigast om du köper ett pussel hos Lek Och Hobby stannar i Värmland och pusslar.

Sorry Berralund om jag ställer till trubbel men jag kan inte låta bli att besvara BTT´s svammel. Tycker du flyttar inlägg här till en ny tråd som kan heta BTT´s liverfarenheter i Pattaya med lek pyssel och tips.
Tror att jag skall ta dig på orden faktiskt när jag får tid. För detta har faktiskt inget med tropiska sjukdomar att göra. Men det får vänta någon timme.
 
 

Liknande trådar

 
Tillbaka
Topp