True valde Ericsson 5G.

Isan Lover

Forumveteran
Hej

True valde Ericsson 5G.

True Corporation Thailand selects Ericsson 5G RAN
  • Ericsson to enable smooth, fast and cost-effective 5G network evolution for True
  • Ericsson to deploy 5G RAN in three Thai regions: North; Central-West; and Upper South
  • Ericsson Radio System to enable 5G on 700MHz, 2.6GHz and 26GHz bands
PRESS RELEASE

APR 27, 2020 05:00 (GMT +00:00)
5G Networks Radio #Networks #5G #EricssonRadioSystem #5GNewRadio
AR on a smartphone

Thai communications service provider True Corporation Plc (True) has selected Ericsson (NASDAQ: ERIC) as a 5G Radio Access Network (RAN) vendor as part of its national 5G network.

Mvh isan lover

Kul att de valde Ericsson före kinesiska Huawei.
Någon som fortfarande tror att svenska företag inte "smörjer" affärerna?
Inget som jag har några moraliska dilemman för, ska man spela globalt får man gå efter global praktik annars får man inga affärer.

/ SatanG

Inget som jag har några moraliska dilemman för, ska man spela globalt får man gå efter global praktik annars får man inga affärer.

/ SatanG

Precis!
Även om det är synd att det ska vara så.
Ska man spela hockey-VM så kan man inte komma med ”alla som vill får vara med i laget”.

/ SatanG
Usch nej hur vågar du bara tänka tanken. Det måste väl då vara en icke svensk och ledningen vet inget. Jag har inget sett eller hört. Den miljarden köpte vi kycklingar för.

Hej

True valde Ericsson 5G.

True Corporation Thailand selects Ericsson 5G RAN
  • Ericsson to enable smooth, fast and cost-effective 5G network evolution for True
  • Ericsson to deploy 5G RAN in three Thai regions: North; Central-West; and Upper South
  • Ericsson Radio System to enable 5G on 700MHz, 2.6GHz and 26GHz bands
PRESS RELEASE

APR 27, 2020 05:00 (GMT +00:00)
5G Networks Radio #Networks #5G #EricssonRadioSystem #5GNewRadio
AR on a smartphone

Thai communications service provider True Corporation Plc (True) has selected Ericsson (NASDAQ: ERIC) as a 5G Radio Access Network (RAN) vendor as part of its national 5G network.

Mvh isan lover

Och moder landet valde Huawei 5G...:rolleyes::oops:

Tillbaka
Topp