Ericsson var det första svenska företaget som etablerade sig i dåvarande Siam.

Finns Yahoo Messenger ens kvar?
Tror den försvann för flera år sedan.
Det är Messenger via Facebook som nästan alla använder.
Viber har några för chat.
Messenger är sammankopplat med fb, yahoo poppulärast bland filipino sjömän.
Att en app combineras med en annan gör den inte enskild, du kan välja att logga ur messe eller fb på inställningar.

Yahoo Messenger lades ner 2018.
Yahoo är fortsatt öppen och en av dom större värdsligt däremot har sammankopplingen förändrats mellan chattsidor över åren.
Messenger existerade ju innan fb, nåt vi använde på 90 talet, borta ett tag sen combinerades och blev del av fb.

Vet inte varför, inte frågat men filipinos ombord använder yahoo före messenger.
Möjligt att det går att använda Yahoo fortfarande trots den har gått i graven för tre år sedan.

Här bland dom jag känner är det Messenger via Facebook som man använder.
Frun hade olika Yahoo tidigare för chat, email, sökmotor mm, men bytte till Google för mail och sökmotor och Messenger via Facebook för ungefär tre år sedan.

Möjligt att det går att använda Yahoo fortfarande trots den har gått i graven för tre år sedan.

Här bland dom jag känner är det Messenger via Facebook som man använder.
Frun hade olika Yahoo tidigare för chat, email, sökmotor mm, men bytte till Google för mail och sökmotor och Messenger via Facebook för ungefär tre år sedan.
Yahoo förstod jag filipinos dumpa en kort stund 2006 pga av blockades på flertalet rederi via sattelit chatt men sen back. Möjligt du har rätt, jag har fått för mig att det är yahoo chatten som fortsatt gällde för dom ombord.
Möjligt jag har fel och du rätt, jag hänger inte i fillipinarnas datorrum. Bara fått förtäljt mig innan att Yahoo gäller.

Liknande trådar

A
Svar
12
Visningar
961
anonymous
A

Tillbaka
Topp