Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Jag tror han har för dåligt spår då både 6 Castor och 3 Laredo lär söka spetsen. Då får han tung resa. Men kapacitetsmässigt är han nog med på målfotot.
Det är en stor häst över 1.70 i mankhöjd och i volt kan det bli problem med att komma iväg från snävt spår 4. Men troligen bästa hästen i fältet.Spik 4 Kumla Fromentro lopp 6.
Dåligt spår långt ut på vingen så det kan bli "vingel" eller hamna långt bak...men visat otrolig form i monté så kan gåAvd 2 häst nr 9 Dee Godfather.
Jag tar lite paus från travet när jag är här i Thailand. Har inte lagt ner 5 minuter på omgången. Bra att koppla bort hästarna lite ibland.Dåligt spår långt ut på vingen så det kan bli "vingel" eller hamna långt bak...men visat otrolig form i monté så kan gå
Skit också.V75 gav 4,6 miljoner. Vi fick 3 rätt. Och om jag minns rätt så var senaste miljonutdelningen (24 miljoner) också på Åby. Den 23 mars. Den största favoriten höll dock (Francesco Zet). Men skälet till utdelningen är att det vann 3 stycken hästar som bara var kryssade till 2 % på allas bongar.
3 storskrällar alltså.
Observera att under hösten brukar det bli miljonutdelningar så vi får kämpa på. Betänk. Vi satsar en femtilapp så vi fick se bra sport för den insatsen också. Här kommer uppföljningen på vårt spel.
![]()
Jag tror miljonutdelning också.Skit också.
Vet du vad utdelningen blivit om 10´an Great Skills som förlorade med cirka 1 meter vunnit.
![]()
Länge leve världens bästa fotbollsmanager, spik 6 Sir Alex lopp 5![]()