V85 Trav

Resultat V85 gav 293 000 kr. Vi fick 3 sexor och 39 st femmor så totalt utbetalt 366 kr / per andel 15 kr. Bra spelat och nära...trots att den största favoriten svek rejält (Francesco). 4 favoriter vann och två andrahandare så relativt favoritbetonat men det gäller hitta rätt i "åtta lopp" vilket gör V85 betydligt svårare än V75. Sedan återbetalas "kaffepengar" på femmorna.

1764455932365.webp

Spiktävlingen vann "vass eller Kass" som tippade in alla 4 omgångar. Örjan tvåa.
1764456442917.webp

V85 körs på ÅBY. Och svårare har det blivit men jisses så mycket favoriter och andrahandare som vunnit....ändå....kaffeutdelningar på sju rätt.... Min spik blir troligen Goop och Betting Pacer som jag tror spets-slut-hämta ut!

Topptränaren Johan Untersteiner, Halmstad startar 11 hästar och så här säger han:

JOHANS HETASTE V85-DRAG​

V85-4: 3 Stens Rubin

Han gav ett bra formbesked senast och eftersom han fungerade så bra med skor förra vintern tror jag att han kan skörda framgångar denna vinter också. Från det här läget laddar jag mot ledningen.

V85-5: 4 Nilla Lane

Vi har verkligen tur med startspåren när det gäller henne och kommer vi till ledningen så ser det ju bra ut igen.

V85-7: 12 Steady Express

Av mina hästar är han bästa chansen trots att han fick det sämsta läget. Men han kan ju göra jobbet på egen hand och faktum är att vi fortfarande inte har dragit det norska huvudlaget ännu.

1764749494298.webp

Tillbaka
Topp