Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Hej
Nu kan jag inte längre komma åt mitt ATG konto,varken på datorn eller mobilen.
Det är exakt samma meddelande på båda
Och är nyss det låste sig,spelade för några dagar sedan och då inga problem.
Är det nån som haft samma problem som mig och har nån lösning,jag verkar inte kunna lösa det men då är jag ju också värdelös med datorer och dessa nya telefoner.
Det gör ju att jag missar våra spel fram till jag är tillbaka i Sverige.
![]()
Ok ska testaJag kunde logga in utan problem med telefonen.
Enl. bild. så ser det ut som du har lyckats med att strula till det med WI-FI uppkopplingen.
Pröva med att stänga ner den(d.v.s. dra ur sladd för några sek. sen sätt tillbaka den igen), under tiden starta om datorn och mobilen.
Funkar det så funkar det..
![]()
@JBK.Ltd.
Tack för hjälpen,det var så enkelt att det var ett annat wifi den hade gått över på.Jag kunde logga in utan problem med telefonen.
Enl. bild. så ser det ut som du har lyckats med att strula till det med WI-FI uppkopplingen.
Pröva med att stänga ner den(d.v.s. dra ur sladd för några sek. sen sätt tillbaka den igen), under tiden starta om datorn och mobilen.
Funkar det så funkar det..
![]()
@JBK.Ltd.
Samma problem för mig. Kunde inte delta pga det.Hej
Nu kan jag inte längre komma åt mitt ATG konto,varken på datorn eller mobilen.
Det är exakt samma meddelande på båda
Och är nyss det låste sig,spelade för några dagar sedan och då inga problem.
Är det nån som haft samma problem som mig och har nån lösning,jag verkar inte kunna lösa det men då är jag ju också värdelös med datorer och dessa nya telefoner.
Det gör ju att jag missar våra spel fram till jag är tillbaka i Sverige.
![]()
Ändrade i wifi & då funkade det och jag spelade på en fotbollsmatch igår.Samma problem för mig. Kunde inte delta pga det.
Ändrade i wifi & då funkade det och jag spelade på en fotbollsmatch igår.
Men nu idag likadant och wifi är inställt på samma sätt
Ändrade i wifi & då funkade det och jag spelade på en fotbollsmatch igår.
Men nu idag likadant och wifi är inställt på samma sätt