Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Smakar en felkokt IPA.
Drickbar med tanke på att den är rumstempererad med för låg kolsyra.
Få se imorgon när den fått rätt temperatur och mer kolsyra.
Smakar en felkokt IPA.
Drickbar med tanke på att den är rumstempererad med för låg kolsyra.
Få se imorgon när den fått rätt temperatur och mer kolsyra.
Suttit ikväll och druckit vin och kollat på ny serie, jag trivs så gött med det.
Men förra helgen fick jag oväntat besök, blev fulla och var både kul och sköj.
Men lugnet, slå sig ned i normal temp som nu när allt tystnat, dra på sin tv-show och ta ett glas rött, så underbart.
Öste in jäst i en nybryggd lager som hade OG 1052. Smakade en Stout som jäst färdigt FG 1012. Smakade rätt bra fast den inte hade någon kolsyra. Ska kolsyresätta den, tappa upp den på 4l fat och kyla den lite grann. Då blir den nog riktigt bra.
Bra present, god öl kan man inte få för mycket av. Tillfälle och känsla för stunden hade dock fått bestämma min ordningsföljd. Som exempel så skulle jag nog aldrig ta en stout till frukost.
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.