Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Hua, nu servera han en till:beer:
SmartSelect_20230509_193745_Gallery.jpg
Blev lite nyfiken på att prova så jag kollade på systembolagets hemsida och där stod följande.

På begäran av leverantören kan denna dryck endast beställas i hela kollin om 20 st.
Drycken finns i lager hos leverantör, inte hos Systembolaget. Den är inte provad av Systembolaget och därför visas ingen smakbeskrivning. Drycken kan finnas i butiker vid lokal efterfrågan.

När man vet hur god Franziskaner är vill man ju inte köpa grisen i säcken.
Så den får jag prova någon annan gång när tillfälle ges.

Blev lite nyfiken på att prova så jag kollade på systembolagets hemsida och där stod följande.

På begäran av leverantören kan denna dryck endast beställas i hela kollin om 20 st.
Drycken finns i lager hos leverantör, inte hos Systembolaget. Den är inte provad av Systembolaget och därför visas ingen smakbeskrivning. Drycken kan finnas i butiker vid lokal efterfrågan.

När man vet hur god Franziskaner är vill man ju inte köpa grisen i säcken.
Så den får jag prova någon annan gång när tillfälle ges.
Jo, o du blin't ånger ;)

Aaah!! Va faan.
Åtta veckor av torka, nu, får det vara nog!

IMG_20230512_124322.webp

En eller två stackars burkar kan inte skada LCHF försök av viktnedgång inför kommande operation...

@JBK.Ltd.

En liten Asiat ska få sätta livet till, vi, orsak är att vi har fått flera olika sorters Saké på/hos vår lokala leverantör(Grönaskylten, Rödanäsan)av monopolet.

IMG_20230512_131525.jpg

Kan tillägga att i vårt lilla centrum har vi 6 olika asiatiska matleverantörer från thai(2), kines(1), japansk(3), vi hade också en grekisk men den gav upp p.g.a. konkurrens Vallentuna C.

IMG_20230512_132929.webp

@JBK.Ltd.

Senast ändrad:
Aaah!! Va faan.
Åtta veckor av torka, nu, får det vara nog!

IMG_20230512_124322.jpg

En eller två stackars burkar kan inte skada LCHF försök av viktnedgång inför kommande operation...

@JBK.Ltd.
Ja bara kämpa på! Håller du dig till riktig LCHF utan fusk så kommer du få uppleva många hälsofördelar. Tro bara inte att det är något man gör i två veckor. LCHF är en livsstil inte en diet. Har du frågor eller funderingar så delar jag gärna med mig av min erfarenhet.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp