Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Så jäkla gött med GT i värmen. En riktig sommardrink. Blir snart att hälla upp #3 :laugh2:
Sista jag har kvar att göra idag är att dammsuga och dammtorka sovrummet. Fixar jag nog med några stadiga GT innanför västen :)
Huset i Thailand gnager lite på samvetet men när man väl är här så glömmer man allt sådant. Bara pandemin som ställde till det. Gött mos!

Nu tar jag sista GTn för nu är den slut!
Moth löj!!!

C777714F-AC06-4E2E-A42F-F19DD388F733.webp

Jaha GTn slut :'( får väl offra mig på en bira då :p
Nu får nog grannarna nöja sig med thai country för idag. Dom måste ju vidga sina vyer lite :laugh2:

Ja ja har fortfarande Chang kvar så de är ju bara att fortsätta. Som boende här så brukar ja ta en Chang kväll nu och då, när gräsmattan är klippt och bilen tvättad som någon hade problem med. Dess utom inte bråkar med frun, då är de gött med Chang och mycke cantry

Ja ja har fortfarande Chang kvar så de är ju bara att fortsätta. Som boende här så brukar ja ta en Chang kväll nu och då, när gräsmattan är klippt och bilen tvättad som någon hade problem med. Dess utom inte bråkar med frun, då är de gött med Chang och mycke cantry
Allt blir bättre när frugan är på gott humör :thumbsup:

En till som gillar GT.

ZHANGJIAKOU. Möjligen var det här hennes sista OS-lopp i karriären. Dorothea Wierer, 31, vet inte än.

Det enda hon vet med säkerhet är att hon vill härifrån – fortast möjligt.

– Jag ska hem och dricka GT, säger den italienska stjärnan.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp