Du använder en föråldrig webbläsare. Det får inte visa dessa eller andra webbplatser korrekt. Du bör uppgradera eller använda en alternativ webbläsare .
Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!
Första lilla promenaden sen vi anlände varvet.
Får bli två bajer, sedan kanske en pizza.
Steak ombord ikväll men jag är ganska trött på överstekta köttbitar nu.
Efter maten och en promenad blir man törstig så jag stannar till hos Saw och tar en GT.
I kväll var jag verkligen sugen…och denna var nog den bästa hitintills
På flyget till Sverige blir det nog lite rödvin så jag inte går för OT men fram tills dess fortsätter jag på coca cola, mjölk och vatten.
Jäkligt gött och vakna upp utan bakfylla, vart ju seg i början med några dagars återställare 55555, man är så jäkla klen dagen efter.
Fast frugan har tagit par öl idag men jag kör.
På flyget till Sverige blir det nog lite rödvin så jag inte går för OT men fram tills dess fortsätter jag på coca cola, mjölk och vatten.
Jäkligt gött och vakna upp utan bakfylla, vart ju seg i början med några dagars återställare 55555, man är så jäkla klen dagen efter.
Jag dricker sällan så mycket nu för tiden att jag blir bakfull (även om det kan se så ut så här inne emellanåt)
När det börjar svaja för mycket i kepsen så håller jag igen nu mera.
Annat var det när jag var i din ålder då hölls det inte igen direkt …men så fick man lida både en och två dagar efteråt ibland.
Men på den tiden var det glömt till nästa helg
Vi upplever för närvarande problem med att det inte verkar fungera att logga in på forumet via Facebook, Google eller Twitter. Vi undersöker vad det kan bero på.
Denna webbplats använder cookies för att hjälpa till att anpassa innehållet, skräddarsy din erfarenhet och hålla dig inloggad om du registrerar dig som medlem.
Genom att fortsätta använda den här webbplatsen samtycker du till vår användning av cookies.