Va dricker du just nu? Bara %-haltiga drycker räknas som dryck här!

Väntar på att travet ska dra igång, starten framflyttad.

20230318_163034.webp

1680007945833.jpeg

Lite dålig fantasi när det gäller dricka också.
Men GT är också ett säkert kort :beer:
På flyget till Sverige blir det nog lite rödvin så jag inte går för OT men fram tills dess fortsätter jag på coca cola, mjölk och vatten.
Jäkligt gött och vakna upp utan bakfylla, vart ju seg i början med några dagars återställare 55555, man är så jäkla klen dagen efter.
Fast frugan har tagit par öl idag men jag kör.

På flyget till Sverige blir det nog lite rödvin så jag inte går för OT men fram tills dess fortsätter jag på coca cola, mjölk och vatten.
Jäkligt gött och vakna upp utan bakfylla, vart ju seg i början med några dagars återställare 55555, man är så jäkla klen dagen efter.
Jag dricker sällan så mycket nu för tiden att jag blir bakfull (även om det kan se så ut så här inne emellanåt)
När det börjar svaja för mycket i kepsen så håller jag igen nu mera.
Annat var det när jag var i din ålder då hölls det inte igen direkt …men så fick man lida både en och två dagar efteråt ibland.
Men på den tiden var det glömt till nästa helg:)

Går å sova under trappen upp till Mosebacke med om du in't blir insläppt på Sjöhotellet....Men det där grejar du säkert bra:)

Liknande trådar

Tillbaka
Topp