Vad är semester för er?

• Trådstartare Trådstartare trollet
  • Start datum Start datum

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
T

trollet

Gäst
Tja!

Vad är semester för er? Åka till Thailand och jobba med ett hus som någon annan kommer att bo i eller åka till Thailand och vila upp er så ni orkar med att komma hem och jobba igen?

Jag jobbar i Sverige för tillfället och när jag åker till Thailand så vill jag vila, äta och dricka gott, umgås med folk.

Semester för mig är att åka till Thailand för att slippa alla måsten och arbete.

Nu har ju "jag" byggt hus, men sådant får man se till att det blir gjort medans man inte är där.
Visst kan det bli en del missar med bygget. Men bättre det än att stå och leka chef över folk som inte förstår vad man säger eller vill.

Fast direkt utvilad efter en semester vill jag inte påstå att jag är. Jag är i alla fall inte redo för jobb.

"trollet " sa:
Tja!

Vad är semester för er? Åka till Thailand och jobba med ett hus som någon annan kommer att bo i eller åka till Thailand och vila upp er så ni orkar med att komma hem och jobba igen?

Jag jobbar i Sverige för tillfället och när jag åker till Thailand så vill jag vila, äta och dricka gott, umgås med folk.

En kombination, det ena utesluter inte det andra. Att sitta på kåkens veranda och glo i fyra veckor klarar jag inte av, ett besök i Bangkok och ev bad blir det också. Tid och ekonomi får styra.

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Liknande trådar

Tillbaka
Topp