Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Snyggt, bara tråget kvarBenke som jobbar åt mig är lite allt i allo åt mig, kapten (klass 6), matros, motorman Så julklappen från han är att han målat Huvudmaskin Nohab Polar 212V-D825 16 cyl på 2.640 hk.
Så han och dom andra som jobbar åt mig och kunder. Får det bli en julgrupp och nått from High Coast Whisky .
En chief jag har är delägare i några tunnor så där får det bli Gin från Njurunda bommen Ljungan gin. Lite lokalt tänkande.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja verkligen snyggt! Och absolut, tråget ger den där sista pricken över i-et.Snyggt, bara tråget kvar![]()
Telefon tycker väl att du behöver dessa produkter.Skumt! Reklamen jag fick nu här på TS. Makeup. Jag tog bilder iffrån taxfreen igår och skickade på Line till frugan. Kan det vara så att Google även scannar bilder man tar med telefonen?
![]()
Dom spionerar på allt, varit med om många gånger suttit pratat om något specifikt och första som kommer upp på reklam när går in på tex fb, här eller andra sidor.Skumt! Reklamen jag fick nu här på TS. Makeup. Jag tog bilder iffrån taxfreen igår och skickade på Line till frugan. Kan det vara så att Google även scannar bilder man tar med telefonen?
![]()
Det kan vara värt att gå in i inställningar och se vilka behörigheter som olika appar har.Dom spionerar på allt, varit med om många gånger suttit pratat om något specifikt och första som kommer upp på reklam när går in på tex fb, här eller andra sidor.
Ja tyvärr är det så idag. Jag har inte loggat in på Facebook på säkert 4 månader nu, gillar inte deras policy längre. Har kontakt med folk via Messenger så stänger inte FB av den anledningen. Betala 13 Euro i månaden eller vad det nu var för att slippa reklamen, glöm det!Det kan vara värt att gå in i inställningar och se vilka behörigheter som olika appar har.
Google och Facebook lever på riktad reklam via dina sökningar.
Facebook äger Messenger och snappar upp ens intressen.
Lagrar man bilder i någon molntjänst som Google är dom oftast geotaggade med platsinformation.
De flesta appar har tillgång till galleriet på något sätt.
Svårt att vara hemlig.
Det jag menade var när suttit och pratat med någon muntligt inte skrivit eller använt telefon, den har legat brevid så kommer många gånger även här på ts riktad reklam på det vi satt och pratade om.Det kan vara värt att gå in i inställningar och se vilka behörigheter som olika appar har.
Google och Facebook lever på riktad reklam via dina sökningar.
Facebook äger Messenger och snappar upp ens intressen.
Lagrar man bilder i någon molntjänst som Google är dom oftast geotaggade med platsinformation.
De flesta appar har tillgång till galleriet på något sätt.
Svårt att vara hemlig.
Faktiskt kan man inte göra mycket åt såna saker som reklam oavsett hur mycket man försöker.Ja tyvärr är det så idag. Jag har inte loggat in på Facebook på säkert 4 månader nu, gillar inte deras policy längre. Har kontakt med folk via Messenger så stänger inte FB av den anledningen. Betala 13 Euro i månaden eller vad det nu var för att slippa reklamen, glöm det!
Det måste du inte du kan välja att avvisa alla cookies utan dom lagstadgade, det gör jag samt rensar kontinuerligt.Faktiskt kan man inte göra mycket åt såna saker som reklam oavsett hur mycket man försöker.
Det går inte att installera en app eller besöka en hemsida utan att godkänna deras villkor som ingen klarar av att läsa.
Bara att läsa en nyhet så måste man acceptera att cookies lagras på din enhet.
Nu är vi flesta inga viktiga personer men det är irriterande att man är utlämnad in i minsta detalj.
Bra funktioner finns det också som att många uppgifter redan är ifyllda när man använder olika appar.
Enda sättet att komma runt detta är väl att stänga av telefonen helt när man inte använder den. Men vem sjutton orkar hålla på med det? Och jag skaffar aldrig en misstänkt kinesisk lur.Det jag menade var när suttit och pratat med någon muntligt inte skrivit eller använt telefon, den har legat brevid så kommer många gånger även här på ts riktad reklam på det vi satt och pratade om.
Hänt för ofta så man kan kalla det slump.
Det är ingen slump, exempelvis att du har gett behörighet till en app som Messenger att låta den använda mikrofonen och även Galleri för annars fungerar det inte.Det jag menade var när suttit och pratat med någon muntligt inte skrivit eller använt telefon, den har legat brevid så kommer många gånger även här på ts riktad reklam på det vi satt och pratade om.
Hänt för ofta så man kan kalla det slump.
Vilken lur är inte tillverkad i Kina?Enda sättet att komma runt detta är väl att stänga av telefonen helt när man inte använder den. Men vem sjutton orkar hålla på med det? Och jag skaffar aldrig en misstänkt kinesisk lur.
Jag har valt på inställningar att bara tillåta röstmottagning, bildmottagning etc när jag använder app.Det är ingen slump, exempelvis att du har gett behörighet till en app som Messenger att låta den använda mikrofonen och även Galleri för annars fungerar det inte.
Idag ringer många bara via appar som Messenger som är gratis och inte via telefonens Sim kort.
Skriv om fiske eller jakt, prata om fiske och du lär få sån reklam inom några minuter.
Meta säljer det till Google och det dyker upp här på TS.
Det är faktiskt skrämmande! Släpp en fjärt och förmodligen får du reklam för luftrenare.Det är ingen slump, exempelvis att du har gett behörighet till en app som Messenger att låta den använda mikrofonen och även Galleri för annars fungerar det inte.
Idag ringer många bara via appar som Messenger som är gratis och inte via telefonens Sim kort.
Skriv om fiske eller jakt, prata om fiske och du lär få sån reklam inom några minuter.
Meta säljer det till Google och det dyker upp här på TS.
Betalservicen kom väl till för EU nya regler med informationsinsamling hotade väl att stänga ner FB (Meta)Ja tyvärr är det så idag. Jag har inte loggat in på Facebook på säkert 4 månader nu, gillar inte deras policy längre. Har kontakt med folk via Messenger så stänger inte FB av den anledningen. Betala 13 Euro i månaden eller vad det nu var för att slippa reklamen, glöm det!