Vad fick ni i Julklapp.....?

Betalservicen kom väl till för EU nya regler med informationsinsamling hotade väl att stänga ner FB (Meta)
13 euro helt reklamfritt annars är det som innan.
En möjlighet dom öppnade för att fortsatt få verka i EU och dem som lyssnar av mest verkar ju faktist vara amerikanska företag och myndigheter?
Jag tycker hursomhelst att det är mycket mer reklam nu än tidigare. Kanske för att dom vill tvinga så många som möjligt att betala? Orkar inte läsa mer där nu.

Men nu skall jag hämta frugan och köpa en eltandborste som julklapp. Ett större elektronik- och vitvaruföretag har 30% rabatt på vissa sådana nu. Snacka om att falla för reklam.

Jag tycker hursomhelst att det är mycket mer reklam nu än tidigare. Kanske för att dom vill tvinga så många som möjligt att betala? Orkar inte läsa mer där nu.

Men nu skall jag hämta frugan och köpa en eltandborste som julklapp. Ett större elektronik- och vitvaruföretag har 30% rabatt på vissa sådana nu. Snacka om att falla för reklam.
Ja det är ju nästan bara reklam.
Har det bara för att kunna hålla kontakt med vänner, släkt och familj.
Det har ju underlättats, helst på sjön och när man bor utomlands.

Ja det är ju nästan bara reklam.
Har det bara för att kunna hålla kontakt med vänner, släkt och familj.
Det har ju underlättats, helst på sjön och när man bor utomlands.
Ja det det var ju därför jag hade skiten. Men nu använder jag Messenger mest för att hålla kontakten med någon filippinsk kompis.

Tillbaka
Topp