Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Nä så illa är det inte. Jag har som vanligt varit generös till barnen men bett om att inte få några julklappar själv.Det var vad jag fick
Va, har du blivit en toffelhjälte på gamla dar?
He he ,, De gångerna jag besökt så alltid toffler...Va, har du blivit en toffelhjälte på gamla dar?
Det skall du va stolt över, lat som du ärJag fick en en överraskning av dottern, ett presentkort på 500 spänn på Dressmann. Det är du värd pappa så hon. Det gjorde mig verkligen glad, skall förvalta det väl.
Det kanske rent ut av blir toffeldans när Miss On visslar.Va, har du blivit en toffelhjälte på gamla dar?
Du är inte skåning, det märks. Här heter det tofflor, trätofflor eller möjligen träbonnar (träbottnar).Nu kallas iof de där skor, träskor, Foppatofflor kallas dock med rätta tofflor......
Hoppas bara att @Gottland träskor har träsula som en äkta träsko inte sådana där med ledad gummisula.
När vi hade träskor i 11-14 års åldern kanske så var det träpjuck vi hade på oss kommer jag ihåg nu. Så snackade the youngsters på den tiden.Du är inte skåning, det märks. Här heter det tofflor, trätofflor eller möjligen träbonnar (träbottnar).
smakar mest sillFick av storebror
Fasen vad jag blev sugen på en whisky nu, det var 8 år sen senast. Kanske tur att jag inte har någon hemma.Fick precis en försenad julklapp av äldsta dottern.
Så nu är kvällen räddad
Det är trevlig när barnen tänker på en.
Kan man klara sig utan whisky så länge?Fasen vad jag blev sugen på en whisky nu, det var 8 år sen senast. Kanske tur att jag inte har någon hemma.
Hehe, jo det funkar men det var svårt i början. Men jag klarar inte av starksprit efter en operation, blir dyngrak direkt så är i o f s billig i drift. Så jag nöjer mig med vin som det starkaste.Kan man klara sig utan whisky så länge?
Det hade jag inte en aning om
Jag har klarat mig utan i drygt 50årKan man klara sig utan whisky så länge?
Det hade jag inte en aning om
Jeg har forsøkt pinnekjøtt en gang og det var ikke mye “kjøtt”. Mest en masse salt på et bein.Maten var den enda saken att jag gjorde en litet julkok för mig, satt flera timmar och förberedde oooh vad gött jag åt, årets middag och har för flera dagar igen i frysen....
Men annars håller jag med dig och som Norrman så förstår jag vem fan vill gnaga på torrt pinnekött.