Vad fick ni i Julklapp.....?

• Trådstartare Trådstartare Anonymius
  • Start datum Start datum

Future Park Rangsit. Snubben där kör lajv på fb. Väldigt känd tydligen. Frugan har ju tjatat om honom i månader. Idag fick hon äntligen en.
Vi sökte goole maps Coffee World och han fanns precis bredvid.

Jag fick ett bälte av min dotter där hon satt fast två nitar... av alla de jag köpte när jag var på språkresa till England för många årtionden sedan...

Enis

Har varken smycken eller dyra klockor. Funkar inte om man vill röra sig fritt i Malmö med vettig puls.

Som lök på laxen är ju en mekanisk Rolex usel på att visa korrekt tid (vilket för mig tro det eller ej är den viktigaste funktionen för en klocka), samt dessutom dyr i drift och service.

Har varken smycken eller dyra klockor. Funkar inte om man vill röra sig fritt i Malmö med vettig puls.

Som lök på laxen är ju en mekanisk Rolex usel på att visa korrekt tid (vilket för mig tro det eller ej är den viktigaste funktionen för en klocka), samt dessutom dyr i drift och service.
Sålde min för många år sedan, köpte den i Singapore, trodde nog den var fejk. Men fil ett bra pris i Sverige. Kanske man skall prova en gång till

Jodå, mekaniska urverk är inte några precisionsinstrument direkt.
Själv gillar jag mekaniken, men det finns ingenting förnuftigt i att dra iväg en halvmille eller en helmille för en klocka.
Men....mindre förnuft, mer kul.

Tillbaka
Topp