Micke.T
Forumveteran
Det går bra nu160
2 hand
Nån måtta få de la va

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Det går bra nu160
2 hand
Nån måtta få de la va
Tack kompis ^^
Jag kan inget om sånt.. men skulle inte säga nej till en Daytona i Rosé
Ja gillar också klockor, är var köper man ??
Siam Paragon. BottenvåningenJa gillar också klockor, är var köper man ??
I Pattaya så är väl King Power på Sukhumvith Rolex officiella återförsäljare med butik?Siam Paragon. Bottenvåningen
Sålde min för många år sedan, köpte den i Singapore, trodde nog den var fejk. Men fil ett bra pris i Sverige. Kanske man skall prova en gång tillHar varken smycken eller dyra klockor. Funkar inte om man vill röra sig fritt i Malmö med vettig puls.
Som lök på laxen är ju en mekanisk Rolex usel på att visa korrekt tid (vilket för mig tro det eller ej är den viktigaste funktionen för en klocka), samt dessutom dyr i drift och service.
Har varken smycken eller dyra klockor. Funkar inte om man vill röra sig fritt i Malmö med vettig puls.
Som lök på laxen är ju en mekanisk Rolex usel på att visa korrekt tid (vilket för mig tro det eller ej är den viktigaste funktionen för en klocka), samt dessutom dyr i drift och service.
Klocka för thai dåHar varken smycken eller dyra klockor. Funkar inte om man vill röra sig fritt i Malmö med vettig puls.
55555 kommer att tänka på frugans släkting, en himla skön gubbe. Frugan frågade honom hur mycket klockan var. Han visste inte. Frugan sade förvånat, du har ju en klocka på armen. Nej den stannade för många år sedan, tycker bara den är fin![]()
Min fru blev inte glad för dammsugaren hon fickJag fick flera julklappar men den bästa var ändå en stekpanna.
Min fru blev inte glad för dammsugaren hon ficktur jag garderade mig med smartwatch, guld å en rejäl kärleksförklaring
![]()
Tror inte på dig, du är romantikerMin fru hade inte heller blivit så glad för en dammsugare.
Jag helgarderade och köpte inte ett smack. Finns således ingen julklapp att bli sur över.