andrejsdenruskige
Forumveteran
Tror inte på dig, du är romantiker
Så ut med språket!! Vad kostade klockan du köpte till Tirak
Det var nära på en Cartier när vi var i Stockholm, men jag är för snål...och fattig. Fattig och snål
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Tror inte på dig, du är romantiker
Så ut med språket!! Vad kostade klockan du köpte till Tirak
Mmmmm, säkert. Det är du å Nmax som vet hur man smörjer ett fruntimmerDet var nära på en Cartier när vi var i Stockholm, men jag är för snål...och fattig. Fattig och snål
Det var nära på en Cartier när vi var i Stockholm, men jag är för snål...och fattig. Fattig och snål
Det är där jag är varje dag 24/7 därför min fru är så nöjdMåste citera mig själv.
För snål och för fattig eller bara inte tillräckligt full, för då hade det blivit både det ena och det andra.
Hur bli julafton i år, dom bilderna la du upp julafton 2014 som EV på forumet, måste väl hänt en del sen dess?Hvert år lager mine granner farang jul , Barna her veit att Tomten har presanger til dei , så jeg kjöper litt småting til barna og deler ut , Her spiser vi farang mat og Chang og Leo
Bättre julklapp kan man inte få om man behöver ett!Ett nytt knä...